Aplicații ca și afaceri sortite eșecului

By | March 31, 2015

Timehop este o aplicație care-ți umblă prin telefon și îți creează zilnic un raport cu lucrurile pe care le făceai, postai sau pozai în urmă cu 1,2 sau 3 ani. E amuzantă, o știu de vreun an. Doar că Facebook a lansat recent One This Day.

Meerkat este o aplicație care te ajută să faci un live streming instant oriunde te-ai afla. După ce Meerkat a primit o finanțare de câteva zeci de milioane de dolari, Twitter a anunțat Periscope și Meerkat a căzut în nas. Deși ar mai fi niște discuții interesante aici.

Vine a fost o platformă socială pentru filmulețe scurte de 6 secunde. Sună familiar? Poate, doar că până să ajungă să facă ecou și la noi apăruse deja funcția de video pentru Instagram. Care face același lucru.

La fel și în cazul aplicațiilor pentru lanternă. Sunt milioane de aplicații de lanternă în Google Play pentru că e simplu să scrii o linie de cod. Tocmai din cauza asta nu face nimeni profit de pe urma lor.

Şi cam asta încerc să spun, regula se poate aplica și în cazul afacerilor. Degeaba ai o idee mișto dacă o poate face oricine, eventual chiar mai bine. Trebuie să capeți un avantaj considerabil sau trebuie să te bazezi pe ceva ce doar tu poți face. În cazul celor de mai sus, cea mai bună idee ar fi fost să vândă aplicația la momentul potrivit către cei dispuși s-o cumpere.

Acesta este unul dintre cele mai bune lucruri cu care am rămas după ce m-am uitat la câteva episoade din Shark Tank (show-ul după care este copiat Arena Leilor de pe TVR 1).

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: