Business: Digi încă mai are de lucru la abonamentele corporate de telefonie

By | April 2, 2018

Când am înființat firma, de dragul convergenței, am făcut abonament la telefon tot la Digi. Oricum urmau să ne instaleze o conexiune fixă, am zis să ne mai complicăm cu altă cerere, alt operator, altă factură de plătit separat.

Cu o singură excepție similară, până astăzi Digi a mers foarte bine. Inițial am avut o problemă cu telefonul și am încercat să mut SIM-ul într-un telefon mai vechi. Aici am descoperit primul dezavantaj. Telefonul era atât de vechi încât nu știa de frecvența pe care funcționează Digi. Deci în cazul Digi nu merge ca backup unul dintre telefoanele foarte vechi pe care le ai prin sertar.

Până la urmă am rezolvat cu telefonul, dar după ce l-am pornit, ba mergea să faci apel dar nu mergea să primești, ba puteai să primești dar nu puteai să inițiezi un apel. Uneori pierdea semnalul de tot. Am încercat să-l bag într-un alt telefon care știam că-i ok, acolo nu îl detecta. Am zis că poate a pățit SIM-ul ceva.

Al doilea dezavantaj l-am descoperit când am ajuns într-unul din magazinele lor. Contractul în original, buletin și ștampilă nu sunt de ajuns. Trebuie să vină titularul!

Al treilea dezavantaj ar fi că au destul de puține puncte de prezență pentru persoanele juridice. Din câte știu, la Vodafone puteam să fac modificări în orice shop. La Digi sunt doar 11 puncte care au și o persoană dedicată pentru corporate.

În fine, în cele din urmă, după ce m-am plimbat prin București și am schimbat și SIM, am făcut o reclamație la relații clienți (unde răspund foarte repede pentru corporate, apropo). Pe la ora 16 m-a sunat cineva să întrebe dacă este totul ok. Se pare că au avut o lucrare pe stația radio din zonă. Mie mi se pare totuși destul de nasol să nu poți asigura redundanța timp de cinci ore, în mijlocul zilei, într-o zonă foarte populată și populară.

În concluzie, Digi este destul de decent pentru business în 99% din cazuri. Însă mai are unele scăpări din cauza cărora nu l-aș recomanda pentru firme decât dacă apelurile telefonice nu reprezintă o componentă importantă a afacerii. Și gândind în retrospectivă, la toată situația de astăzi a fost mai enervantă lipsa de comunicare și procedurile învechite decât lipsa semnalului. În rest, totul ok cu datele fixe și chiar și cu apelurile la relații clienți.

Spune-ți și tu părerea: