În sfârşit: clienţii Altex şi Media Galaxy pot returna produsele în orice magazin

By | January 9, 2017

V-am spus mai de mult prin ce peripeţii am trecut când a trebuit să returnez maşina de pâine la Altex. Mi-au schimbat-o pe loc, fără discuţii, însă a durat mult până le-am înţeles procesul lor greoi de retur ar produselor.

Tot atunci, în 2014, am sesizat o super oportunitate pentru lanţul de magazine Altex. Dacă tot au atâtea magazine, de ce să nu te lase să faci returul în oricare dintre ele? Ei bine, în sfârşit se poate. Dar cu condiţii.

Începând de astăzi, produsele achiziţionate online de pe Altex şi Media Galaxy, pot fi returnate în orice magazin, în termen de 31 de zile de la data achiziţiei. Doar că ar ar mai trebui un pas în plus pentru ca procesul să fie şi mai simplu. În momentul de faţă magazinul preia returul, produsul se trimite la depozitul central pentru validarea procesului, urmând ca ulterior să se decidă acceptarea sau respingerea returului. Nu ştiu cum vei fi înştiinţat dacă se acceptă returul şi dacă presupune încă un drum până la magazin. Mie mi-ar plăcea să se decidă pe loc acceptarea sau respingerea returului. Nu-i mare greutate să te prinzi dacă un produs este deteriorat sau nu.

Încă o chestie, clienţii pot returna maxim trei produse în decursul unui an calendaristic. Nu înţeleg de ce. Ştiu că încearcă să preîntâmpine abuzuri, însă părerea mea este că voi cumpăra mult mai repede şi mult mai multe produse dacă sunt relaxat în privinţa returului.

Oricum, chiar şi aşa, e un mare pas în faţă pentru Altex şi Media Galaxy, iar eu sunt foarte fericit de această posibilitate.

Regulamentul complet al serviciului de retur este aici.

Dacă ţi-a plăcut articolul şi vrei să afli mai multe, apasă aici.

  ceasuri election

4 comentarii la: “În sfârşit: clienţii Altex şi Media Galaxy pot returna produsele în orice magazin

  1. MARIAN

    da e foarte buna treaba cu returul in magazin
    nu se poate pe loc – produsele trebuie verificate – e un proces de durata – daca sunt functionale , daca nu sunt deteriorate , daca nu lipsesc piese sau accesorii.
    e foarte bine si cu 3 pe an – desi eu la emag am mai multe retururi pe an

    Reply
    1. Revo Post author

      Ştiu eu un magazin online la care se poate pe loc :)

      În altă ordine de idei, Marian, vezi că ţi-am trimis un mail.

Ce părere ai?