Brandurile noi și planurile Fashion Days pentru 2017

By | March 7, 2017

Fashion Days a crescut foarte bine în 2016. Cifra de afaceri din România a crescut cu 29% iar cumulat cu Bulgaria și Ungaria, creșterea este de 17%. A crescut și numărul total al produselor comandate și numărul mediu de produse per comandă (2,54), la un coș mediu de 340 de lei.

Principalele motoare ale creșterii în 2016 au fost investițiile în depozitul central mai mare, portofoliul diversificat și cele trei servicii noi (livrare, retur gratuit și wishlist).

Recent, Fashion Days a fuzionat cu eMAG. Acestă mișcare are ca scop eficientizarea în ambele direcții. Cei de la Fashion Days se vor ocupa de întreagă zonă de Fashion de pe eMAG, în timp ce ei vor avea acces la tool-urile și expertiza eMAG pe partea de eCommerce.

Beneficii pentru clienți

Ce înseamnă acest lucru pentru clienți? Printre serviciile noi în plan pentru 2017, Fashion Days a enumerat posibilitatea de a te loga pe site cu conturile sociale (deja activă), versiuni noi ale aplicației, cu tot cu redesignul paginii de start, formular de retur direct din cont, și cel mai important lucru: Fashion Days va avea acces la toate punctele de livrarea eMAG, inclusiv la cele în parteneriat cu Poșta Română.

Branduri noi în 2017

Am fost un pic uimit de lista cu cele mai vândute branduri din 2016. Nu m-aș fi așteptat la Pepe Jeans, Napapijri sau United Colors Of Beneton. Dar până la urmă Fashion Days are un coș mediu destul de mare, așa că cei care cumpără probabil că au puțină educație în domeniu.

Printre brandurile noi pentru acest an se numără Replay G-Star, Polo Ralph Lauren, Camper, Lacoste, Replay, G-Star Raw, S.Oliver, multe nume mari.

Personal, în 2016 am apreciat aplicația care îți indică mărimea pe care ar trebui să o comanzi în funcție de datele tale și de celelalte haine similare pe care le ai de la alte branduri.

Aștept cu interes noutățile de anul acesta, pentru că oferta online mi se pare mult mai variată și nici nu sunt un fan al alergăturii prin mall-uri.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

2 comentarii la “Brandurile noi și planurile Fashion Days pentru 2017

  1. Matei Daniel

    Salut Marius,
    Majoritatea informatiilor sunt false si recunosc ca trebuie uneori sa ne vindem usor.
    Iti voi explica in cateva randuri informatiile false postate pe acest blog:
    1. ‘Fashion Days a crescut foarte bine în 2016.’, normal au crescut atat de bine, incat firma a fost salvata de faliment.
    Cifra de afaceri 2015: 221 milioane
    Cifra de afaceri 2016: 228 milioane
    Cresterea nici macar nu se apropie de 4%.
    2. ‘Cifra de afaceri din România a crescut cu 29′, o mare minciuna. Cresterea a fost de 3,4%.
    Pierderea companiei a avut o crestere de 100%, de la 7 mil in 2015, la circa 14,5 milioane in 2016.
    2. Recent, Fashion Days a fuzionat cu eMAG’ ..iarasi o informatie falsa.
    Compania EMag cat si Fashion Days sunt cumparate de Napster, o firma din Africa de Sud, daca nu ai aceste date, le poti cauta online cat si la registru comertului. Napster este o firma controlata de miliardarii din Arabia Saudita.
    Pot sa garantez ca nu vei publica aceste lucruri.

    Reply
  2. Daniel

    din cate am vazut prin alte tari din Europa de Est Fashion Days local s-a inchis (cum e cazul Poloniei)

    Reply

Spune-ți și tu părerea: