De ce să rezervi prin Booking.com

By | September 6, 2016

Luna trecută eram pe Valea Vișeului și ne-am hotărât din senin să oprim o noapte în Sibiu în drum spre București. Am intrat pe Booking.com de pe telefon, am rezervat trei camere la o pensiune în Sibiu, ne-am suit în mocăniță și ne-am continuat drumul, rămânând în cele din urmă fără semnal.

Când am revenit la semnal am văzut un mail de la Booking. Pensiunea unde trebuia să dormim s-a eschivat și nu a acceptat rezervarea. Pentru că nu au putut să ne contacteze telefonic, cei de la Booking.com ne-au trimis pe mail o propunere pentru o pensiune cu 50€ mai scumpă, cu mențiunea că ne vom primi înapoi diferența de preț.

Doar că de când ne-au trimis ei mailul și până când am ajuns noi înapoi la civilizație trecuseră ore bune, așa că nici la această pensiune nu mai erau locuri. Drept urmare am rezervat rapid la cel mai ieftin hotel care era apropiat de ce ne doream noi, cu vreo 65€ mai scump decât alegerea inițială. Apoi le-am trimis mail și le-am mulțumit pentru propunere dar le-am explicat că nu a fost validă. Iar ei s-au oferit în continuare să-mi facă refund, așa că am acceptat:

booking-refund

Inițial am stat pe gânduri pentru că știam că banii ăștia trebuia să-i suporte pensiunea care a dat chix. Dar apoi m-am gândit că ar fi a treia oară când o pensiune din Sibiu ne lasă cu buza umflată, așa că nu mi-a mai păsat. Dacă așa neserioși sunt sibienii cu cazările, să mai și plătească.

În rest, în urma discuției de săptămâna trecută am încercat să rezervăm prin agenție o vacanță la Roma în octombrie. Am găsit doar pe Vola un singur pachet care să se potrivească la perioadă și numărul de nopți. Dar până la urmă am ales Wizz Air + Booking. Avantajul a fost că avem și bagaj la cală și că ne-am putut alege hotelul. În total am ieșit cu 10€ mai ieftin. Înțeleg că între timp a mai intrat în insolvență încă o agenție.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

6 comentarii la “De ce să rezervi prin Booking.com

  1. Malin

    Pot sa te intreb despre ce pensiuni din Sibiu e vorba? Ma surprinde sa aud ca au refuzat cazarea…

    Reply
    1. Revo Post author

      Da, pe prima care ne-a dat țeapă nu o mai știu, a fost acum mai bine de 5 ani. A doua se numea Julia, tot în urmă cu 3-4 ani. Sper că a luat foc între timp. Cea prin Booking se numește Artemis. Am blurat poza în dreptul ei pentru că am considerat că nu merită să le fac reclamă negativă, mai ales că au plătit pentru încurcătură.

  2. Mishu

    De ce ti-a dat teapa? Ai spus ca erai intr-o zona fara semnal. De ce nu le-ai trimis un SMS, sa-ti retina camerele?

    Reply
  3. Giotto

    Booking.com pare sa fie o alegere potrivita pentru o vacanta sigura. Sunt mai seriosi si au puterea de a compensa gafele!

    Reply
  4. D.

    Mare grija pentru rezervarile online. M-am intors recent dintr-o calatoriesi tocmai am avut o experienta neplacuta. Am rezervat prin booking.com o locatie sa fie aproape de gara si ieftina.Cum se cere garantarea cu cardul, am introdus datele cardului meu. Cand am ajuns la locatie, au cerut pasapoartele au cerut sa platim in euro si dupa aceea, cand sa ne cazeze, surpriza…. Ne-au pus sa ne luam bagajele si sa mergem cateva strazi mai incolo la o alta locatie. Acolo, la mai multe strazi distanta era un apartament privat mizerabil, insalubru, cu haine puse la uscat prin camera. Daca am incercat sa ripostam, sa solicitam sa ne cazeze unde am rezervat, nu intr-o cocina, ne-au poftit sa plecam daca nu ne convine si sa ne adresam firmei prin care am rezervat, adica booking.com. Ceea ce am facut. Aceasta firma booking.com cum are sediul la Amsterdam isi trateaza clientii cu nepasare si vrea doar sa le ia comisionul. Nu a facut absolut nimic sa rezolve situatia. A trebuit sa cautam alt hotel pentru a nu ramane pe strazi. De la bookng am primit un telefon dupa ce ne-am intors in tara doar sa intrebe ce s-a intamplat. Verificand cardul de credit am constatat ca mi s-a tras de pe acesta si intreaga suma de bani cu care garantasem. Statusul pentru calatoria mea aparea ca “Neprezentare”. Cei de la booking doar au dat un mail politicos cu multumiri pentru ca am apelat la serviciile lor si in rest nu mai raspund la mailurile mele repetate cu reclamatii si descrierea problemei. Eu deja m-am dezabonat de la acest serviciu si am luat decizia sa nu mai fac rezervari pe siteul http://www.booking.com deoarece este un risc foarte mare de a pierde multi bani si de a nu mai recupera nimic

    Reply

Spune-ți și tu părerea: