Hyundai Ioniq pare o alegere bună pentru o hibridă

By | August 15, 2017

Ne-am întâlnit cu Hyundai Ioniq la Summer Well și am apucat să-l inspectez un pic pe afară. Aș fi vrut să-i văd și interiorul, dar rămăsese fără baterie. Pe bune! 🙂

hyundai ioniq - 1

Îmi place mașina. Exteriorul este un pic overdesigned după gusturile mele, cu elemente din metal, plastic și crom. Grila frontală este destul de agresivă cât să nu ți se facă milă de ea, ca în cazul celorlalte hibride, iar spatele copiază foarte bine Tesla. Una peste alta, nu mi-ar fi rușine cu ea pe stradă.

Interiorul arată neașteptat de bine pentru o mașină asiatică. Dacă mi l-ai arăta scos din context, nu aș fi zis niciodată că este interiorul unui Hyundai. Are sistem audio Infinity, prize USB, încărcare wireless, iar în echiparea Exclusive are un display LCD de 8″ care știe de Apple Car Play și Android Auto.

Sistemul de propulsie hibrid combină motorul de 1.6 litri și 105 cp pe benzină cu cel electric de 43.5 cp. Mi-aș fi dorit un pic mai mulți cp și un pic mai mult cuplu aici, dar nu le poți avea pe toate. Plus că astea sunt pretenții exotice de-ale mele. Mi se pare suficient și așa, că nu te apuci să faci curse cu o hibridă.

Şi prețul mi se pare bunicel. Varianta standard costă 23.000 € și mă gândesc că ar ajunge la 18.000 € cu voucherul de mediu din partea guvernului. Mașina are 5 ani garanție fără limită de kilometri iar bateria 8 ani sau 200.000 km. Dacă aș avea buget de 20.000 € , aș lua-o fără să îmi fie frică de baterie sau fiabilitate.

Se vede că Hyundai s-a străduit mult cu Ioniq, până și site-ul de prezentare este excelent realizat.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

4 comentarii la “Hyundai Ioniq pare o alegere bună pentru o hibridă

  1. nea_caisă

    Un coleg și-a comandat varianta full electrică și am mers și eu un pic. Nu e rea doar ca prea joasă pentru mine și slab antifonată. Faza tare e că din cauza cererii foarte mari mașina lui o să vină peste cel puțin 9 luni, perioadă în care Hyundai o să-i închirieze un Ioniq hibrid ca mai sus cu 150€ pe lună (asigurare inclusă).

    Reply
    1. Revo Post author

      Măricică perioada de așteptare, probabil nici Hyundai nu se aștepta la asta 🙂

  2. Giotto

    De aratat arata exceptional! Mie imi place! Insa cand am auzit de baterie moarta deja ma imaginam prin vreo parcare plangand!

    Reply
    1. Revo Post author

      La fel s-ar fi întâmplat cu oricare altă mașină. De vineri și până duminică s-au tot jucat oamenii cu ea, până când a rămas fără baterie. Iar ei nu aveau o altă baterie sau o soluție de backup 🙂

Spune-ți și tu părerea: