ING HomeBank a schimbat în sfârșit interfața. Dar…

By | July 31, 2019

De la începutul lui iulie, ING HomeBank a trecut în sfârșit la noua interfață (cea pe care o pregătește de 2-3 ani), iar vechea interfață ING Home’Bank nu mai este disponibilă.

Așadar, după update-ul de la versiunea 2.0 la versiunea 3.1, am niște întrebări.

  • De ce nu mă pot loga decât după a treia încercare? La primele două îmi dă “This www.homebank.ro page can’t be found”.

  • De ce nu mai pot genera extrasul de cont direct din HomeBank și trebuie trimis pe mail? Înainte se putea.
  • De ce nu pot vedea o listă cu “My Payments” ci doar prin auto-complete? Asta mă forțează să țin minte pe de rost numele tuturor furnizorilor. Asta-i chestie de UX. Înainte furnizorii erau listați.
  • De ce nu mai pot genera o scrisoare din cont? Înainte puteam face asta.
  • Ce s-a întâmplat cu graficul pentru contul de economii?
  • De ce nu există direct o scurtătură pentru a vedea tranzacțiile de luna trecută? Pentru asta trebuie să apăs pe “Schimbă filtre”, buton de drop down, “Alt Interval” și apoi făcută selecția pentru a vedea tranzacțiile pentru luna trecută. Chiar nu se putea mai ușor?
  • De ce din meniul de plăți nu am direct opțiunea de a transfera între conturile mele. Ca să îmi apară dropdown-ul cu celelalte conturi ale mele, trebuie să dau neapărat click pe meniul din stânga: “Plată între conturile mele”. UX din nou. Niște click-uri inutile.

Ce este de bine:

  • Plățile în valută (euro) se către persoane juridice se fac mult mai repede, nu mai trebuie completate toate bălăriile de rubrici.

Dar serios, ING, poți mai mult. Înainte părea mai completă interfața, chiar dacă avea aspect de 2010. Sper ca cea nouă să nu fie chiar versiunea finală.

UPDATE (Septembrie 2019): S-a rezolvat problema cu extrasul de cont. Acum poate fi și descărcat.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: