Pentru că Samsung

By | September 28, 2015

V-am spus vineri că telefonul meu începuse să tușească. Fiind în garanție, l-am băgat în cutia lui și l-am dus în service-ul Samsung. L-am predat la la câteva minute peste ora 13.00 și am întrebat frumos dacă se mai respectă garanția cu “service într-o oră”.

Mi s-a spus că în principiu da, mai ales că este un telefon comun. M-am dus acasă, am mâncat de prânz, m-am lungit un pic pe canapea și la ora 14.20 de minute am primit de la ei mesajul care mă anunța că pot prelua telefonul.

samsung-plaza

Mi-au înlocuit mufa de încărcare, bateria și mi-au dat bonus și un cablu nou de date, că al meu arăta cam obosit. Şi nu este prima oară când pățesc așa ceva. Şi când aveam Nexus S mi-au schimbat display-ul în mai puțin de o oră.

Acesta este motivul pentru care nu cred că voi renunța la Samsung prea curând. E mare lucru să te duci relaxat la service, fără să fii nevoit să-ți faci scenarii și să-ți repeți în minte răspunsuri la întrebările băieților care vor încerca să-ți găsească nod în papură. Şi pe deasupra, îți mai și primești telefonul înapoi într-o oră.

Cumpărați întotdeauna telefoane cu garanție de producător.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

9 comentarii la “Pentru că Samsung

  1. ierdnA

    si eu am avut probleme cu incarcarea la un note 3 si in 35 de minute a fost gata. am asteptat acolo.
    este un ecran foarte mare care arata toate aparatele care sunt in reparatie si fiecare aparat in ce stadiu se afla, situatia fiind actualizata in timp real. super multumit de esd romania.

    Reply
    1. Revo Post author

      Şi eu tot Note 3. Înseamnă că este posibil să fie o problemă comună cu încărcarea 🙂

  2. ierdnA

    de cand am schimbat mufa .. nu mai am nicio problema. cred ca am mai bine de 8 luni de la schimbare.
    am observat ca dupa ce am schimbat mufa, cablul usb intra mai greu, adica mai fortat si sta mai ferm. imi place. nu s-a “largit” deloc de atunci.

    Reply
    1. Revo Post author

      Sper să nu mai fie probleme nici la mine. Mai ales că nu mai are mai mult de 2-3 luni de garanție.

  3. Cip

    Dacă ar avea și Apple așa ceva în România. Am un 3GS pe care l-aș salva de la moarte clinică. Se închide oricând vrea el, iar de când stă în cutia lui, de aproape doi ani, cred că i-a avansat grav starea de sănătate. Oricum ar fi, de apreciat seriozitatea celor din service-ul Samsung.

    Reply
    1. Revo Post author

      Da, am auzit că la Apple mai scârțâie service-ul, dar n-am vrut să transform articolul într-o polemică Apple vs Samsung. Să-l mai încarci din când în când și să-l lași pornit (dacă vrea și el asta) până îi scade bateria pe la jumătate. Poate așa mai prelungești viața bateriei.

    2. Cip

      Nu este o polemică Apple vs. Samsung chiar deloc. Nuanțam doar faptul că Apple n-are în RO un service atât de eficient, iar asta este oarecum aiurea, având în vedere numărul mare de utilizatori ai terminalelor lor. Nu cred că e de la baterie, cred că e altceva mai serios. Soft, o componentă sau altceva. Resoftarea a funcționat o zi, componente n-am schimbat. Cineva îmi spunea pe blog să schimb PMIC-ul, dar n-am îndrăznit să merg până acolo.

    3. Revo Post author

      Spuneam că asta s-ar fi întâmplat dacă îndrăzneam eu să menționez de Apple în articol 🙂 Sigur nu este de la baterie, dar ce spuneam eu e un best practice pentru a preveni distrugerea în timp a acumulatorului.

    4. Cip

      Ar fi o idee să îi pot scoate bateria. Încerc să-l încarc azi și să văd care e treaba cu el. Dacă mai respiră măcar.

Spune-ți și tu părerea: