Produsele GoodHome de la Brico Depot sunt gândite pentru a simplifica îmbunătățirea locuinței

By | May 22, 2019

Anul trecut am renovat complet apartamentul. Și de atunci și până acum tot au mai rămas lucruri de făcut. De găsit lustre, de montat aplice, de prins niște plinte șamd. Nu le-am făcut pentru că întotdeauna există cel puțin un alt lucru de făcut, care este mai urgent și îmi solicită mai puțin timp. Și pentru că în loc să le fac în silă, pe grabă, prefer să aștept momentul în care să le fac pe îndelete, cu bucurie. Căci într-adevăr, chiar mă simt mulțumit când reușesc să bifez ceva de pe listă.

Kingfisher, grupul britanic de care aparține Brico Depot, a făcut niște studii în Europa (doh, nu degeaba este vorba cu cercetătorii britanici) și a ajuns la concluzia că sunt foarte multe persoane în situația mea. Și au mai constatat ceva. Că moralul oamenilor se îmbunătățește odată ce duc un proiect la sfârșit.

Așa că săptămâna trecută au lansat brandul GoodHome la Londra, și m-au invitat și pe mine la evenimentul de lansare. GoodHome este un brand cu o filozofie diferită, care încearcă să simplifice activitatea de îmbunătățire a locuinței, astfel încât oricine să o poată face. Probabil că cel mai interesant lucru la această nouă filozofie este că se bazează pe proiecte, nu pe produse. Ce înseamnă acest lucru? În urma sondajelor din cele 10 țări, cele mai frecvente 11 proiecte de renovare a casei identificate sunt următoarele:

  • Modernizarea băii;
  • Renovarea pereților interiori și tavanului;
  • Renovarea unui etaj interior;
  • Construirea și îmbunătățirea sistemului de iluminat;
  • Îmbunătățirea sistemului de încălzire a casei;
  • Crearea și îmbunătățirea spațiului din locuință;
  • Întreținerea locuinței – interior și exterior;
  • Modernizarea bucătăriei;
  • Modernizarea, construirea și întreținerea grădinii;
  • Securizarea și automatizarea locuinței;
  • Achiziția de unelte pentru orice tip de proiect.

Brandul GoodHome se va concentra pe oferirea de soluții simple pentru fiecare dintre aceste proiecte, astfel încât să ai tot ce-ți trebuie pentru a nu te opri pe parcurs . De exemplu, să începem cu ceva banal. Vrei să dai cu lavabilă într-o cameră. Te vei duce la magazin și vei cumpăra o găleată de vopsea. Doar că atunci când vei ajunge acasă vei constata că nu îți trebui doar atât. Îți trebuie și ceva cu care să astupi crăpăturile, un șmirghel pentru a îndrepta suprafața, o bandă pentru a proteja zonele în care nu vrei să dai cu lavabilă șamd. Conceptul GoodHome le reunește pe toate, astfel încât să le ai în vedere înainte să te apuci.

Și merge mai departe de atât. Oferă tot felul de insight-uri bazate pe cercetări. De exemplu știați că o familie are în baie în medie 25 de recipiente de șampoane, creme, geluri etc? Sau că un sertar oferă cu până la 50% mai mult spațiu de stocare decât un dulap de aceeași dimensiune? Mie unul mi-ar fi plăcut să am guideline-urile de mai sus când am renovat baia și bucătăria. M-ar fi salvat de foarte multe calcule.

În rest, gama GoodHome include multe produse “smart”, care până acum erau mai scumpe. De exemplu plita cu hotă încorporată, baterii care reduc consumul de apă, suporți pentru scurgerea farfuriilor care se montează deasupra chiuvetei. Inclusiv unelte electrice și accesorii pentru grădini.

Mie mi-a plăcut conceptul. Mi se pare că prin ambalajul numit GoodHome, Kingfisher (și Brico Depot) se apropie mai mult de ideea de good living decât de “hai să-ți vând o bormașină”. Ba chiar în luna iunie vor lansa și un raport care se va concentra pe sfaturi pentru a face casele mai “fericite”. Iar raportul este realizat împreună cu Meik Wiking, președintele Happiness Research Institute, cel care a scris cartea “The Little Book of Hygge; The Danish Way to Live Well”, un tip care se bucură de foarte multă popularitate în ultimul timp.

brico depot good home Véronique Laury (CEO Kingfisher) alături de Miek Wiking

 

În concluzie, Brico Depot face foarte multe schimbări. În UK testează magazine de tip click & collect, consultanță gratuită pentru proiecte de amenajare, iar la noi au făcut deja un update la site. Stați cu ochii pe ei. Au șansa să devină acel magazin cool unde te duci pentru inspirație.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

5 comentarii la “Produsele GoodHome de la Brico Depot sunt gândite pentru a simplifica îmbunătățirea locuinței

  1. Madalin

    O sa ma mai duc la Brico Depot atunci cand parcarea lor o sa fie pentru clienti, nu pentru targul de masini din oras. Pana atunci exista Dedeman, unde parcarea este facuta pentru cei care cumpara. 😉

    Reply
    1. Revo Post author

      Unde se întâmplă asta? Eu mă duc la cel din Băneasa de obicei.

    2. Madalin

      Braila. Parcarea lor este efectiv un targ de masini, bonus samsarii stau printre ele si le sterg.

  2. The Gadgetist

    Imi place că ai pus smart între ghilimele. Eu sunt multumit de Brico Depot-ul de la Orhideea. Am gasit produse la preturi bune. O imbunatatire ar fi niste ventilatoare la intrare care sa schimbe directia mirosului de mici 🙂

    Reply
    1. Revo Post author

      Păi da, am pus smart în ghilimele pentru că în lumea home deco sunt alte standarde 🙂

Spune-ți și tu părerea: