Am testat cafeneaua ING de pe Dorobanți dar tot bancă s-a dovedit până la urmă

By | February 25, 2020

Aveam de închis un cont, așa că am fost nevoit să trec pe la ING Office Dorobanți. Aici ING testează un nou concept de sucursală deghizată în cafenea. Și deși îmi place ideea, din păcate atmosfera tot “de bancă” este, ba mi se pare că noul concept chiar creează și mai multă tensiune.

Din punctul meu de vedere problema este că nu există niciun sistem cu bon de ordine sau un mod de a te așeza “la coadă”. Asta pentru că zona de așteptare din ING Office Dorobanți este organizată cam așa:

Ia-i românului coada și devine și mai agitat, că dacă nu e coadă nu știe ce să facă. Așa că devine stresant, stresându-i și pe cei din jurul lui. Ca să fie totul și mai bulversant, în direcția din care este făcută această poză este un mare spațiu gol. Așa că oamenii relaxați se așează pe fotolii sau pe canapea, cei semi-relaxați se așează pe scaunele de bar, iar românii adevărați formează o coadă în acel spațiu liber, crezând că dacă așteaptă în picioare au prioritate.

Periodic vine o domnișoară și întreabă: “cine este următoarea persoană?”, prilej numai bun pentru stabilit ordinea în societate. Chestia asta mi se pare și mai obositor pentru angajatele băncii, care trebuie să vină de fiecare dată și să parlamenteze, când ar fi putut să stea la birou și să aștepte gloata să stabilească ordinea.

Bineînțeles, chestia asta s-ar fi rezolvat foarte ușor cu un sistem de ticketing, care nu cred că era mai scump decât espressor-ul din poză. Iar ca bonus, eu aș fi făcut un sistem de ticketing pe categorii, care să aibă și opțiunea de “numa’ să-ntreb ceva”. Și să stai la coadă și pentru aia, că nu-i vina mea că ai tu nelămuriri.

Până la urmă eu am rezolvat cu închiderea contului fără să mai trec pe la ghișeu. A venit o domnișoară, s-a așezat la unul dintre scaunele de bar și a întrebat cine are operațiuni “simple” de făcut. Aparent operațiunea mea era simplă, așa că toți ceilalți s-au uitat cu invidie la mine.

Totuși, am pierdut 40 de minute să închid un cont. Un timp mediu pentru o interacțiune cu banca, enorm având în vedere că aș fi putut face asta de acasă dacă aplicația ING m-ar fi lăsat.

Și nici n-am băut cafea, că nu-mi place.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

2 comentarii la “Am testat cafeneaua ING de pe Dorobanți dar tot bancă s-a dovedit până la urmă

  1. Vlaicu Cristian-Giovani

    Nici la Raiffaisen nu se poate online…Deschizi cate conturi vrei dar daca vrei sa le inchizi trebuie sa te prezinti la banca…Culmeaaa

    Reply
    1. Dan

      evident că pentru a te descuraja sa închizi contul. Iar online se poate deschide un cont pentru a te încuraja sa faci asta…

Spune-ți și tu părerea: