B&B da teapa cu concursul lor lunar

By | October 22, 2011

Am renuntat sa mai postez raspunsurile la concursul lunar organizat de b&b din cauza asta:

eu am castigat un concurs la ei acum o luna. m-au anuntat prin e-mail si de atunci nimic…am sunat la magazinul lor, au raspuns ca atunci cand vor primi ordine vor executa. atat.
daca te incalzeste cu ceva, si eu m-am bucurat….dar mi-a trecut. o luna e foarte mult si incep sa ma gandesc ca nu voi vedea niciodata ceasul. sincer nici nu am chef sa ma rog de ei.

de aici.

Stiam ca sunt jalnici ca service dar nu credeam ca sunt asa de nesimtiti. Asta demonstreaza ca per total sunt o firma neserioasa. Cred ca pot fi dati in judecata pentru reclama falsa din cauza asta.

9 comentarii la: “B&B da teapa cu concursul lor lunar

  1. Marinela Neacsu

    Buna ziua,

    Ma numesc Marinela Neacsu si va scriu in calitate de reprezentant al companiei B&B Collection.
    Conform regulamentului fiecarui concurs disponibil pe site-ul http://www.bbcollection.ro (autentificat legal si afisat pe intreg parcursul desfasurarii fiecarui concurs), intervalul de livrare a premiilor este de aproximativ 45 zile de la data incheierii concursului. O data certa este specificata pentru fiecare competitie, in regulamentul aferent.

    Intelegem nerabdarea castigatorilor de a intra in posesia premiului. Totodata, dorim sa va asiguram ca pana in prezent, toti castigatorii au beneficiat de produsele castigate, pana la data inregistrata in regulamentul fiecarui concurs desfasurat. Acest lucru va fi respectat cu strictete si in cazul tuturor competitiilor viitoare.

    Va multumim pentru atentia acordata raspunsului nostru si va stam la dispozitie pentru orice alta informatie suplimentara.
    Ne puteti scrie si pe adresa: marketing@bbcollection.ro

    Reply
  2. ReVoLuTiOn Post author

    Buna seara,

    Daca verificati cu atentie, data la care a fost postat acel comentariu este 9.10.2011. Data la care userul respectiv afirma ca asteapta deja de 1 luna. Eu am facut acest post pe 22.10.2011, la exact 43 de zile de cand utilizatorul ar fi trebuit sa-si primeasca premiul. Daca ce spuneti dvs este adevarat inseamna ca pe 23,24 oct premiul ar fi trebuit inmanat. Sa presupunem ca asa s-a intamplat.
    Totusi, avand in vedere nerabdarea castigatorilor de a intra in posesia premiului, stipulata chiar de dvs, nu credeti ca ar fi mai normal ca participantii sa primeasca premiul cat mai repede ? Pentru ca altfel se va ajunge la discutii ca in cazul de fata. Si reclama negativa tot firma B&B va fi nevoita sa o suporte.

    Multumesc pentru clarificare.

    Reply
    1. Maru

      Dupa ce ca le primiti pe degeaba, nu aveti nici rabdare … tipic romanesc

    2. Revo Post author

      Faptul că organizarea a fost proastă, asta este tipic românesc. Eu nu primesc nimic pe degeaba, sunt doar un om căruia îi plac datele exacte, așa că poți să te liniștești.

  3. parerea mea

    premiul meu a venit pe 26 octombrie si am fost anuntata pe 8 septembrie.
    ce sa spun, e foarte frumos si ma bucur ca am avut noroc. pe de alta parte tare mi-ar fi placut sa mi se explice, pt ca am citit si eu despre ei pe net si chiar ma gandeam ca nu-l mai vad. pt ca nu raspund la mailuri!

    Reply
  4. ReVoLuTiOn Post author

    Eu stiu ca intr-un act oficial/regulament nu se lucreaza cu aproximatii. Dar daca facem un calcul … de pe 8 septembrie pana pe 26 octombrie cred ca au trecut aproximativ mai mult de 45 de zile.

    Reply
  5. B Florica

    Sunt o castigatoare a unui ceas la BBCOLLECTION si doresc sa informez participantii la concursuri ca aceasta companie este foarte serioasa si produsele oferite sunt excelente iar in ceea ce priveste timpul in care am primit premiul, la magazinul pe care l-am ales, s-a incadrat in termenul limita pe care l-au anuntat. Nu inteleg nerabdarea si lipsa de toleranta a unor participanti. Acestea sunt conditiile concursului si frumos ar fi sa le acceptam cu totii.
    Multumesc mult tuturor celor de la BBCOLLECTION!!!

    Reply
    1. revo Post author

      În cazul de mai sus predarea nu s-a întâmplat în termenul limită.

  6. Corina

    Pacat ca o firma cu produse atat de frumoase isi strica imaginea atat de usor din cauza unor astfel de situatii. Ar trebui sa fie mai apropiati de clientii lor, sa le asculte cerintele si nemultumirile.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *