Bucuria de a fi client Vodafone

By | September 27, 2010

Pentru ca in continuare NOUL site Vodafone este foarte prost (sau la fel de prost) am trecut azi pe la magazinul Vodafone Iuliu Maniu ca sa aflu pretul unui telefon impreuna cu prelungirea abonamentul. Evident ca nici pe foaia din magazin nu era trecut pretul decat la la anumite abonamente. Asa ca pentru o informatie banala a trebuit sa iau un bon de ordine. Pe bon scrie ca erau 4 persoane inaintea mea. Din cele 4 pupitre doar la 2 dintre ele erau 2 baieti care faceau drumuri intre pupitru si camera de alaturi. Telefoanele din vitrina nu functionau, in magazin nu era mai nimic interesant cu care sa interactionez, asa ca m-am trezit analizand peretii ca un prost. Dupa 45 de minute m-am enervat, am avut un schimb de replici cu unul din angajati (imi pare rau ptr el, nu este vina lui, este vina conducerii magazinului) si am plecat. Mi  se pare inacceptabil sa astept peste 45 de minute pentru un lucru pe care as fi putut sa-l aflu de pe site sau de pe un banal afis din magazin. Multumesc Vodafone pentru ca m-a facut sa realizez ce telefon bun am si sa ma bucur de faptul ca nu trebuie sa-mi reinnoiesc abonamentul.

Un comentariu la: “Bucuria de a fi client Vodafone

  1. sunshine64sm

    Eu cam asa patesc de fiecare data cind merg la Orange in Satu Mare, o totala lipsa de interes de a satisface clientii. De aia am si renuntat la serviciile lor, per total niste neseriosi.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *