Anul ce tocmai a trecut nu mi s-a părut strălucit din punct de vedere al producțiilor cinematografice. Mai am ceva speranțe de la Arrival, Hacksaw Ridge și Doctor Strange, iar apoi îmi pot face o imagine mai completă. Oricum, dacă vei pune întrebarea: “care a fost filmul anului 2016?”, răspunsurile nu vor fi omogene ca în anii precedenți.
Dar se pare că sunt ceva speranțe de la 2017. Majoritatea sunt remake-uri și continuări, pentru că încă nu a ajuns la saturație această modă. Însă am încredere că prin 2050 ne vom plictisi în cele din urmă de Spiderman CCLVII.
Iată mai jos o listă cu link direct către IMDB, ca să le puteți da add to wishlist:
xXx: Return of Xander Cage (ianuarie) – În sfârșit o porție de testosteron pe pâine. Mi-era dor de xXx.
Sleepless (ianuarie) – Un film de acțiune, cu Jamie Foxx polițist.
Silence (ianuarie) – Kylo Ren caută Forța, în regia lui Martin Scorseze.
Resident Evil: The Final Chapter – Un singur lucru bun rămâne constant la serie: Milla Jovovich.
John Wick: Chapter 2 (februarie) – Toată lumea se întreabă ce îi mai pot omorî mafioții lui Keanu Reeves.
Fist Fight (februarie) – Cu Ice Cube și cu celălalt tip care are o voce foarte miorlăită.
T2 Trainspotting (martie) – Pentru cei cărora le-a plăcut primul film.
Logan (martie) – Noul model de Logan vine pe 3 martie. La mulți ani, fetelor!
Kong: Skull Island (martie) – Samuel L. Jackson într-un film cu o maimuță.
Beauty and the Beast (martie) – Cu Emma Watson. La mulți ani, băieți!
Power Rangers (martie) – Nici măcar trailerul nu este cine-știe-ce, dar presimt că mă voi amuza.
Fast & Furious 8 (aprilie) – Şi dacă Vin Diesel nu este de ajuns, mai punem și niște Dwayne Johnson.
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (mai) – Este cu Chris Pratt, dar măcar are muzică bună. Şi Groot.
Alien: Covenant (mai) – Un singur lucru vreau de la filmul ăsta: un robot care să se bată cu un alien.
King Arthur: Legend of the Sword (mai) – E regizat de Guy Ritchie, deci d-abia îl aștept.
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (mai) – Cu fiecare episod, numele devine mai lung.
Wonder Woman (iunie) – Măcar peisajul va fi frumos 🙂
The Mummy (iunie) – Este cu Tom Cruise așa că să ne liniștim. Mai întâi să vedem filmul.
Transformers: The Last Knight (iunie) – Este cu Mark Wahlberg și cu Anthony Hopkins, s-ar putea să fie ceva.
Despicable Me 3 (iunie) – În perioada imediat următoare probabil că voi intra în depresie.
Spider-Man: Homecoming (iulie) – Tony Stark își face apariție în Spiderman. Vă era dor?
Dunkirk (iulie) – Un film de război de la care am mari speranțe. Este regizat de Christopher Nolan
Blade Runner 2049 (octombrie) – Cu Ryan Gosling și Jared Leto. La mulți ani, fetelor!
Kingsman: The Golden Circle (octombrie) – Iată un film pe care îl aștept cu nerăbdare!
Justice League (noiembrie) – Cu Liviu Dragnea în rolul principal.
Star Wars: Episode VIII (decembrie) – Filmul la care vom merge cu toții în a treia zi de Crăciun
Jumanji (decembrie) – Nu o să vă vină să credeți cine este în rolul principal.
Am ratat ceva?
Sunt cateva filme care merita vazute anul asta.
Inca o comedie ce cred ca merita mentionata ar fi Bastards
http://www.imdb.com/title/tt1966359/
Owen Wilson este genial in comedii.
In Jumanji ma asteptam mai degraba la Robin Williams :))
Oh, da, e și cu J.K Simmons, o să-l adaug 🙂
Blade Runner 2049 numa’ pt. fete nu e…