Cum arată service-ul Samsung în interior

By | October 24, 2017

Astă vară am avut parte de o vizită spontană în service-ul Samsung Plaza Vest, chiar după modernizarea în parteriat cu ESD. A fost o incursiune de 10-15 minute, în care am făcut rapid câteva fotografii. Mi-ar fi plăcut să pun mai multe întrebări și să aflu mai multe detalii, însă și așa simțeam că eu țin grupul de vizitatori pe loc 🙂

Eu am rămas cu o impresie bună despre service-ul lor în 2013, când am dus în service un Nexus S. Avea o problemă cu o pată galbenă pe display și mă așteptam să îmi spună că nu se poate schimba pe garanție. De fapt, era un telefon rar la vremea aceea și nici nu credeam că au piese pe stoc pentru el. Mi-au schimbat display-ul într-o oră, fără comentarii de genul “poate ați făcut dumneavoastră ceva…”. De atunci am rămas client Samsung.

 

Știu că fiind vorba despre un service, vor fi mereu și nemulțumiți, nu contest. Însă eu i-am vizitat de 3-4 ori și de fiecare dată mi s-a rezolvat problema în garanție. Fac o vizită cam o dată la doi ani în service, pentru o “verificare” a telefonului înainte să-l vând. De fiecare dată observ că s-a mai schimbat câte ceva. Acum văd că au monitoare pe care îți apare numele tău și statusul în care este smartphone-ul.

În service-ul de la Apaca primesc doar telefoane și televizoare, iar expertiza este până la level 3. Mai au și alte centre în care se repară alte tipuri de electronice. Apropo, ca volum, service-ul Samsung primește zilnic în jur de 150 de telefoane la reparat.

 

Chiar la intrarea în service, este un raft mare în care stau sortate toate telefoanele:

Cred că aici este și zona de check-out a telefoanelor, pentru că am văzut un aparat Aeroflex 7100. Un tester digital pentre LTE FDD și TDD, care costă vreo 15.000€:

Vizavi de acest tester este zona în care se repară televizoarele. Când am fost eu lucrau doi oameni la un TV LED:

Ce altceva am mai văzut prin service? Un aparat care încălzește smartphone-urile la 70 de grade pentru a fi mai ușor de dezasamblat după ce se usucă adezivul. Mobile Dryer – IRG – 2021 se numește:

Lângă el, un tester de baterii și o chestie care se numește “JIa Fa hot plate”. Dacă am înțeles bine, cu ajutorul ei poți separa display-ul de telefon. Am văzut pe net că la pachet cu placa vin și tot felul de menghine sub diverse unghiuri, în care se poate prinde rama telefonului pentru a o îndrepta.

Tot prin zonă, un microscop stereo de la Vision Engineering. L-am căutat pe internet, este un model din seria Mantis Elite, care costă vreo 3.000 €:

Pe una din mese m-am bucurat să văd o pompă de aer de la Giotto. Îmi cumpărasem și eu una ca să suflu mizeria din diverse componente electronice. Dacă mai țineți minte, acum câteva luni un funcționar dintr-o instituție publică a sunat la la 112 să anunțe că cineva a lăsat o bombă în sediul lor, iar clădirea a fost evacuată. De fapt era o astfel de pompiță, uitată pe birou de cineva. Îmi pare rău că nu mai găsesc știrea. Pompa e mai jos, în a doua poză, între multimetru și șurubelnițe:

În rest, chestii uzuale: surse în comutație, analizoare spectrale, multimetre. Cam aceasta a fost vizita în service-ul Samsung. V-am spus, mi-ar fi plăcut să stau mai mult la povești, dar a fost ceva rapid.

Închei articolul spunând că sper să se mai deschidă un astfel de service în București. Am auzit că cel de la Apaca s-a aglomerat foarte mult de când s-a închis service-ul Samsung Plaza Nord. Se pare că cel din urmă nu era prea popular, deși eu pe acesta l-am folosit în ultimii doi ani.

4 comentarii la: “Cum arată service-ul Samsung în interior

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *