Cum generezi un extras de cont de la ING, pe care să nu fie afișate soldul și lista tranzacțiilor

By | August 31, 2017

Dacă v-a trebuit până acum un extras de cont din care să rezulte că sunteți titularii contului, ați văzut probabil că interfața ING HomeBank generează extrasul de cont cu tot cu sold și lista tranzacțiilor. Şi dacă trebuie să înmânați acel extras unui funcționar, poate nu vreți să știe toată lumea câți bani aveți la-ndemână și cât de des faceți cumpărături de la SevenSins.

Până acum, singura metodă prin care puteam obține un extras de cont fără sold și listă tranzacții era cu o vizită într-un ING Office, ca pe vremuri, când oameni trebuiau să se ducă la bancă. Dar recent, un prieten mi-a mai arăta că se poate și din interfața HomeBank, printr-o combinație de genul “doar angajații ING ar ști așa ceva”.

După ce apăsati pe “tipărește document”, vi se generează un .pdf care atesta că voi sunteți titularul contului cu IBAN-ul, codul SWIFT și codul BIC afarente, și data la care a fost deschis contul.

Acum necazul este că încă nu știu cum se poate genera această scrisoare din interfața nouă. Așa că dragă ING, dacă citești, introdu funcția și în noua interfață.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

18 comentarii la “Cum generezi un extras de cont de la ING, pe care să nu fie afișate soldul și lista tranzacțiilor

  1. Emilian

    Am trecut înapoi la vechea interfață pentru că-i lipsesc câteva funcții importante. Plățile planificate de exemplu nu există în noua interfață.

    Reply
    1. Berilac

      Salutare! Le-am scris si eu celor de la ING la un moment dat (25 iulie 2017) referitor la lipsa platilor planificate din noua interfata. Mi-au raspuns ca, intr-adevar, deocamdata nu este disponibila si ca urmeaza sa fie finalizata. Sa speram ca o vor implementa la un moment dat.

  2. Daniel

    Merge,
    Multumesc, as adauga faptul ca daca bifati a doua casuta, apare in extras un mesaj de forma: Prezenta confirmare a fost eliberată la cererea dumneavoastră, spre a vă servi la …………

    Reply
  3. monica

    super! de pe telefon nu merge, dar de pe calc da. m-ai scutit de un drum!! multumesc!

    Reply
    1. Revo Post author

      Cu plăcere. Da, din păcate încă nu merge de pe telefon și nici de pe noua interfață.

  4. Gabi

    Esti cel mai tare – mi-ai economisit un drum la banca!

    Apreciez!

    Reply
  5. carolina

    Aparent nu mai ai optiunea scrisori in Setari…tot la banca trebuie sa mergi.

    Reply
    1. Revo Post author

      Pe interfața nouă nu mai este. Pe interfața veche am testat eu ieri și a mers.

  6. Izabella

    Daca suni la numarul de contact din homebank, iti trimit situatia contului pe email.

    Reply
  7. ps

    Mulțumesc!

    Din aplicația și site-ul ING nu am reușit să aflu aceste informații.

    Reply
  8. Oleg

    NU mai merge, nu stiu cum de scos sa fie in limba engleza…
    mersi la toti oricum

    Reply
    1. Viviana Sarac

      Multumesc mult. Am reusit si eu (ianuarie 2023)

  9. Adriana Opris

    Buna dimineata,

    Cum pot genera o fisa cont IBAN , atat ptr cel in roni cat si in euro.
    Multumesc

    Reply
  10. Gabriel Ciobanu

    Salutare,
    Stie cineva daca as putea sa scot un extras pentru o tranzactie mai veche de 2 ani? Aprox 2 ani si doua luni in urma? Aplicatia ma limiteaza la doi ani.
    Multumesc anticipat!

    Reply
  11. Rita

    in Homebank, Setari Cont – Documente – Documente Specifice – Situatie Cont

    Reply

Spune-ți și tu părerea: