Despre marketingul prost

By | February 22, 2011

De ceva timp vad un trend pe la noi pe strazi. Sa pui un ditamai bannerul cu o afirmatie imbecila, de exemplu “Romanii nu stiu sa faca sex” cum am vazut azi pe un panou si mai jos un site. Atat. Cum sunt o fire curioasa, este a II-a oara cand iau teapa cu genul asta de advertising. Asa ca intru pe site, gasesc alte intrebari si topicuri imbecile si un “Afla din 7 Martie!”, ba chiar si un counter alaturat. NU! Nu o sa aflu din 7 martie, pentru ca nu imi place sa fiu dus cu zaharelul. Si daca am facut efortul supraomenesc sa intru pe site-ul in cauza, vreau un raspuns ACUM !

In concluzie, ca si in cazul primei reclame de acest tip care m-a pacalit, nu o sa stau cu sufletul la gura pana pe 7 martie asa cum se asteapta advertiserii. Ci o sa mi se rupa in continuare de ce au ei de zis, dovada ca nici macar nu mai stiu despre ce era vorba in prima reclama de acest gen.

Si un mesaj pentru cei care au gandit aceasta strategie de marketing: aici

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: