După două săptămâni pe Gmail am observat o chestie la eMAG

By | November 25, 2013

Acum două săptămâni m-am mutat complet pe Gmail și acum încep să văd ce frumoasă era viața pe partea cealaltă. Pentru notificări folosesc Gmail Notifier-ul oficial de la Google. Nu îmi convine totuși că îmi apare o fereastră de login la startup și are puțin lag față de serverul lor. Cred că urmează să încerc și Gmail Notifier-ul făcut de niște băieți.

Vroiam doar să vă arăt ce am descoperit recent. Ştiți că de la un timp formatul newsletter-ului eMAG e foarte prost. Chiar vroiam să le dau un tweet răutăcios în care să le reproșez că au stricat și design-ul newsletter-ului. Doar că o săptămână am folosit ambii clienți de e-mail și atunci am înțeles.

eMAG a modificat design-ul newsletter-ului forțat de noul Yahoo Mail. Ia uitați cum arată un newsletter primit în aceeași zi pe ambii clienți de mail. Atenție vă rog la spațiul alocat informației:

După chestia asta am început să apreciez mai mult eMAG (sau pe cei de la whiteimage – care le fac campaniile de e-mail marketing). Au fost primii care au făcut schimbarea, în timp ce la alte magazine online primeam newsletter-uri în care nu vedeam decât juma’ de laptop.

Deci rămâne cum am stabilit. Gmail e peste Yahoo, iar eMAG nu a stricat decât designul site-ului.

4 comentarii la: “După două săptămâni pe Gmail am observat o chestie la eMAG

  1. Alex Dumitru

    Presupun ca e responsive, adica arata diferit in functie de spatiul disponibil.

    Reply
    1. revo Post author

      As miza mai mult pe varianta cu 2 versiuni diferite

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *