Experiența mea cu Depanero

By | April 2, 2015

După ce am scris articolul despre transformarea ServSkills în Depanero au apărut foarte multe comentarii cu oameni care se plâng de serviciile lor. Eu am trecut de vreo 3 ori pe la ServSkills și recent, de două ori, la Depanero. Acum tocmai am dus și brățara înapoi, că nu se mai încarcă.

Niciodată n-am avut ce să le reproșez, dar haideți să vă povestesc ultima experientă. Am avut un UTOK 450D, pe care l-am dus anul trecut la ServSkills pentru că se stricase microfonul. Interlocutorul auzea cu intermitențe o voce robotică. L-au reparat, l-am luat înapoi până în 14 zile.

Anul acesta a luat-o iar pe ulei și stătea să-i cadă și butonul de power. L-am dus pe 6 martie în service. A trecut termenul de 14 zile în care ar fi trebuit să-l repare, începusem să-mi fac griji și să-mi pregătesc discursul să-i sun.

Vineri, pe 27, m-au sunat ei să-mi spună că n-au ce să-mi facă la telefon, nu îl pot înlocui și că propun să-mi dea banii înapoi. Așa că mi-am luat un telefon nou cu procesor Quad Core, nu Dual Core cum avea UTOK 450D, cu 1GB RAM nu 512 MB RAM, cu 8 GB de memorie internă în loc de 4, cu display și baterie mai mare.

Mi se pare curios că eu n-am avut nicio problemă până acum și că alții se tot plâng. Bine, bat în lemn, nici să n-am. Dar să vedem ce rezolvă cu brățara, eu până acum sunt mulțumit 😀

4 comentarii la: “Experiența mea cu Depanero

  1. Mihu B.

    Macar ti-au dat banii inapoi si ai putut cumpara un telefon nou. Si eu as face griji daca nu stiu nimic dupa 14 de zile despre telefonul meu.

    Reply
  2. Marius

    Nici eu n-am avut probleme pnaa acum cu service-ul lor. De fiecare data au inlocuit daca a fsot cazul sau au reparat.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *