Ghiță Ciobanul s-a portat la Telekom

By | February 11, 2020

Telekom a venit cu o idee foarte bună pentru a prezenta noile oferte comerciale pentru cei care vor să se porteze. L-au luat pe Ghiță Ciobanul și l-au integrat în noua campanie publicitară:

Abonează-te la canalul meu –>

Dacă mă-ntrebați pe mine, ideea este îndrăzneață și cred că va prinde foarte bine la public. Mi-ar plăcea să văd și alți oameni de marketing care au curaj să pună un pic paie pe foc.

Revenind la oferta de portare, aceasta oferă 50% reducere la abonamentul Mobil 6 în primele 12 luni. Adică cei care se vor porta vor plăti doar 3 €. Există și două oferte pentru cei care vor dori un smartphone la pachet: una cu un Huawei Y6s și una cu un Galaxy A10.

Abonează-te la canalul meu –>

Telekom susține că 70% dintre clienții care s-au portat la ei sunt mai fericiți decât înainte datorită datelor nelimitate și a prețului mic. Operatorul magenta este pe locul doi în topul portabilității pe anul trecut. Am aflat că și Smart WiFi-ul este foarte popular. Și aici mi se pare că meritul este al celor cărora au știut cum să comunice această idee de “internet instant fără găuri și cabluri în plus”. De fapt Smart WiFi-ul lor este un router 4G, pe care îl aveau și ceilalți operatori de când lumea, dar n-au știut cum să-l facă atractiv pentru public.

Dar nu-i chiar totul roz (magenta?) în ograda Telekom. La conferința de presă pentru lansarea acestei oferte s-a vorbit foarte mult și despre subiectul Discovery + Eurosport. Andreas Elsner, Directorul Executiv Comercial pe Segmentul Regional a spus că Discovery îi strânge mereu cu preșul și că pentru a păstra Discovery, Eurosport și celelalte programe în grilă, Telekom ar fi trebuit să majoreze prețul abonamentelor cu 2€. Tot el a spus că cei de la Liberty Global nu au vrut să accepte propunerea de a vinde separat Discovery sau Eurosport, ci doar tot pachetul.

Știu că a mai existat un scandal și între DIGI și Discovery pe această temă, așa că tind să cred că Discovery și-a făcut un obicei de a negocia cu pumnul în gură. Problema este de fapt că indiferent de aceste discuții, cei care au de pierdut sunt clienții Telekom. Cei de la Discovery știu asta, și i-au prins pe cei de la Telekom pe un picior greșit, după 2-3 majorări de preț controversate.

În fine, nu cred că lucrurile vor rămâne așa, pentru că este în dezavantajul ambelor companii.

Ghiță Ciobanul Telekom

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *