Urmăresc cu atenție și îngrijorare ce se va întâmpla cu un telefon LG trimis în service

By | June 8, 2016

Ieri am trimis prin curier un telefon LG în service-ul ESD ROM. Este un LG L90 Dual pe care l-a folosit tatăl meu. Problema este că acum aproape un an, în prima lună de când îl avea, l-a scăpat pe jos, pe asfalt. Drept urmare are pe două muchii câteva lovituri serioase pe care le observi rapid.

Telefonul a mers bine de acum un an și până acum o săptămână, când două dintre butoanele capacitive au început să funcționeze intermitent. Am crezut că e din cauza update-ului prost de soft, care oricum l-a făcut să meargă ca o râșniță, dar în final, nici unul dintre butoane nu a mai funcționat cum trebuie. Nici nu vibrau la atingere, deci e clar că era o problemă fizică.

Am scris pe bilețele defecțiunea, și ca un bun cetățean, am menționat că telefonul a suferit un șoc mecanic dar că asta s-a întâmplat acum un an. M-am gândit că dacă nu aș fi scris eu, oricum se vedea, și așa poate eliminăm un refuz pe motivul că a fost scăpat.

Acum sunt tare curios dacă am făcut bine că am menționat asta și cum vor proceda cei de la service-ul LG. Dacă îl vor repara sau nu. Tot ESD ROM asigură service și pentru Samsung, și când i-am vizitat cu Nexus S și Note 3 mi s-a părut că au foarte binevoitori și că în general preferă să lase de la ei decât să îți caute nod în papură. Să vedem, mai ține și de politica brandului pentru care lucrează.

Dacă nu, cum ar spune și nenea de la Cotroceni …

Ghinion!

3 comentarii la: “Urmăresc cu atenție și îngrijorare ce se va întâmpla cu un telefon LG trimis în service

    1. Revo Post author

      Încă nu știu. Nu mi-au zis nimic cei din service, au trimis telefonul inapoi dar nu m-a găsit curierul acasă.

  1. Revo Post author

    L-am primit ieri, reparat. I-au schimbat touch-ul. Deci super băieți.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *