Am comandat de la About You

By | October 17, 2019

About You este un magazin online de fashion din Germania care a intrat recent pe piața din România. Aveau o reducere de 35%  cu ocazia lansării și am zis să dau o comandă de la ei, să le testez sistemul. Mai ales că nu au manechini supărați pe mine.

Principalul lor atu (cel puțin deocamdată) este că oferă livrarea și returul gratuite.

În ceea ce privește site-ul, este prima dată când văd posibilitatea de a cumpăra după “story”. Adică vezi o poză cu un cineva și alături găsești listate toate hainele pe care le poartă. Nu-i rău. Mi-ar plăcea să văd pe mai multe site-uri așa. Poate chiar cu fotografii prin România.

Din păcate, în unele story-uri nu sunt listate toate articolele vestimentare. Și parcă de cele mai multe ori n-am văzut fix articolul care îmi plăcea mie cel mai mult. De exemplu în cel de mai sus nu sunt listați nici blugii nici jacheta.

În rest, ca la celelalte magazine de fashion, nu pot să zic că mă atrage în mod special site-ul. Nu am atât de multe filtre pe cât mi-aș dori, nu am văzut bread crumbs, unele secțiuni au denumiri ciudate (de exemplu eu nu știu ce definesc ei drept “Haine de ocazie”) șamd.

Noi suntem mai ciudați. Ne plac hainele normale. Așa că dintr-o listă de 6-7 articole pe care mi le doream am găsit în total unul singur.

Am comandat doar un tricou și o cămașă pentru mine și Alice a comandat o bluză și două perechi de blugi. Am dat comanda sâmbătă iar coletul a ajuns în șase zile, vinerea următoare. Pentru mine nu este o problemă timpul de livrare, că nu stau dezbrăcat până ajung hainele. Dar comparativ cu celelalte site-uri care livrează din România, durata este foarte mare. Nu mi-aș comanda în timpul săptămânii haine de pe site-ul lor așteptându-mă să le port în week-end, fetelor.

Hainele au venit direct din Germania, că aveau etichete în nemțește. În fine, măsurile s-au semi-potrivit. Eu voi păstra doar tricoul, în timp ce ea poartă deja o pereche de blugi și va rămâne și cu bluza. Vom returna o pereche de blugi și cămașa, pentru că deși mă încape nu-mi place cum vine. Nu cred că vor fi probleme la retur.

În rest, totul ok. Dacă mai au promoții, mai comandăm. Altfel prețurile mi se par în zona de sus și nu mă fac să spun “omg, vreau cămașa asta acum!“.

UPDATE: Nu au fost probleme cu returul. Se completează formularul pe care l-ați primit în colet alături de factură și sunați la Fan Courier și spuneți că vreți să faceți retur pentru o comandă de la AboutYou. Deși procedeul de retur e un pic mai complicat și durează un pic până apar banii în cont, totul a fost ok. Găsiți aici procedura de retur.

18 comentarii la: “Am comandat de la About You

  1. Andrei

    Site-ul e de mare cacao, comparat cu bugetul investit in reclama non skippable si enervanta de pe youtube.
    Preturile-s mari.
    Apropo de reclama enervante, nimeni nu tine cont ca reclama lor e rulata nonstop si ajunge sa calce lumea pe nervi si sa creeze antipatii fata de brand?
    La fel e si cea de le Durex a semi vedetelor de standup.
    Jenant.

    Reply
  2. Cristian

    Nu știu cum arată site-ul. Am instalat aplicația pe telefon cum am am citit câteva ceva despre firmă.
    Aplicația în mare este ok, dar prețurile sunt mari pentru salariile românești. Dar pentru elita de sus prețurile sunt cum trebuie.

    Reply
    1. Revo Post author

      Bună, da, am făcut returul. A fost ok, fără probleme, dar țin minte că per total procedura de retur a durat mai mult decât la Fashion Days de exemplu.

    2. Mihaela Grigoras

      Eu am comandat la inceputul lunii septembrie ( o fusta rosie, de piele ) . Nu mi-a venit si am facut retur. Dupa muuulte telefoane mi s-a confirmat ca au primit returul ( in Germania ) si dupa inca alte cateva telefoane mi-au restituit banii in cont. De atunci, nu am mai comandat.

  3. Maria Ioana

    Ma puteți ajuta in legătura cu returul?Nu găsesc formularul online pe care trebuie sa îl completez.

    Reply
    1. Revo Post author

      Formularul nu este online. Este alături de factură în coletul livrat inițial.

  4. Tatiana

    Am cumparat 4 produse si vreau sa returnez doar unul. Pe bonul de livrare normal sunt trecute toate 4. Pun in colet pentru retur un produs si bonul de livrare pe care sunt trecute 4 produse. Trebuie sa subliniez pe bon produsul returnat, trebuie sa scriu, sa specific ceva ? Daca știe cineva sa mi spună va rog.

    Reply
    1. Revo Post author

      Bună, Tatiana! Am făcut un UPDATE la articol în care am pus un link în care este explicată procedura de retur.

    2. Ramona If

      Se poate deci sa returnezi doar un produs daca tu ai cumparat mai multe, sau trebuie sa le returnezi pe toate? Multumesc anticipat pt raspuns !

  5. Olta

    Imi poate da si mie cineva un nr de telefon de la ei,am deja o luna si cu un retur si 2 mailuri trimise ! Vreau sa sun dar nu gasesc nicaieri un nr de tel,Multumesc!

    Reply
  6. Ioana

    Bună, eu aș vrea să îmi comand o pereche de sneakers Albi de la Puma, ce ziceți, să o fac? Eu parcă am o anumită reticență.. 🤷

    Reply
  7. Andrei

    Am făcut două comenzi la ei. Probleme apar doar dacă doriți retur. La a doua comandă, blugii primiti erau bleu, deși eu comandasem conform pozei din aplicație unii gri închis. Nici nu i-am scos din folie și am făcut retur. De aici încep problemele. La telefon ți se spune că ar fi vorba de 14 zile lucrătoare dar pe site, la termeni și condiții nu sunt specificate lucrătoare. Mă rog, nici după ce au trecut 14 zile lucrătoare nu am primit banii înapoi.
    Și altă idioțenie, fata din call center îmi spune că trebuie să-mi introduc datele la nivelul comenzi respective, ok îi zic, sunt introduse.
    Nu zice ea, mergeți acolo și dați Edit și le trecerii din nou.
    Îi zic: deci dvs. îmi spuneți să intru la infantil deja trecut și să îl editez, practic să-l “schimb” cu același număr de cont? Da, zice ea. Eu: Vă dați seama cât de absurdă este situația (din politețe, nu am vrut să-i spun termenul real care se potrivea situației). Ea: Faceți cum vă zic și o să se rezolve.
    Ce pretenții să mai ai?
    Fugiți de ei fraților.

    Reply
  8. Andrei

    Follow up după o lună de la comentariul de mai sus…
    Nici până acum nu mi-au returnat banii, se pare că sunt niște țepari ordinari.
    Primesc mereu aceleași răspunsuri de la niște consultanți leneși și retardați. Ei dau un forward la un email in Germania, consideră că și-au făcut treaba. Că se rezolvă sau nu problema, asta nu-i mai interesează. Dă-l draq de client, dacă a fost fraier, așa-i trebuie. Probabil și se amuză de situație.
    Au trecut aproape 50 de zile de la confirmarea returului. Fac reclamație la ANPC, însă nu îmi pun mari speranțe. Aviz amatorilor!

    Reply
  9. Madalin

    Mi-au gresit 2 comenzi din 4 , una mi-a trimis alt produs si alta mi-a dat un alt numar la pantof,
    Comenzile au facute in perioada de oferte ,evident le-am pierdut ,si nu am mai putut beneficia de ele, mi-au trimis ca recompensa un vocher de c…at de 15 %,in conditiile in care eu le-am luat cu reducere de 60%,nici nu mai intru la ei pe site si va recomand si voua, nu sunt flexibili,si de ce sa mai urmaresti ofertele cand ei gresesc si te blocheaza si cu banii ,
    Sincer nu merita indiferent ce vedeti la ei pe site,
    Sper sa citeasca cineva ce-am scris si sa nu faca aceiasi greseala ca mine.

    Reply
  10. Patricia

    Am o intrebare! Cum sa completez formularul de retur online,ca sa stie unde sa mi trimita banii…si atunci cand completez SWIFT…eu il am din 8 caractere adica,,RNCBROBU,,mai trebuie ceva cifre la acest SWIFT.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *