Black Friday 2019 la eMAG va fi pe 15 noiembrie + logo-ul nou eMAG + alte noutăți

By | October 2, 2019

Black Friday 2019 la eMAG va fi pe 15 noiembrie. A fost aleasă această dată pentru că este între week-end-ul dintre cele două tururi de vot.

Black Friday 2019 la eMAG

Deocamdată nu s-au oferit prea multe informații. Va urma o altă conferință dedicată doar acestui eveniment. Dar din moment ce Black Friday merge bine în fiecare an pentru eMAG, nu cred cred că vor schimba mari lucruri. Va începe de dimineață, va dura o zi întreagă, vor fi câteva produse în premieră.

Apropo, cei de la eMAG spun că monitorizează în permanență prețurile principialilor competitori pe diferite categorii. Conform datelor lor interne, 80% din produsele vândute în septembrie au fost cu un preț mai mic decât al competitorilor, iar în medie prețul a fost cu 3% mai mic. Ei spun că de Black Friday acest procent depășește 90%.

Despre noua identitate și noul logo eMAG

eMAG a schimbat logo-ul și spune că noua direcție de comunicare va merge mai mult spre emoție. Spre deosebire de “super promoție! comandă acum!”, se vor concentra mai mult pe beneficiile pe care le oferă eMAG. În acest sens au creat și spot-ul nou cu Mihai Șora:

Abonează-te la canalul meu –>

Mie spot-ul mi s-a părut cam dur. Un pic în antiteză cu feeling-ul pe care mi-l oferă eMAG. Dar sunt curios și de părerea voastră.

Noutăți pentru clienți

  • Aplicația de mobil va primi un update în care categoriile vor trece de la afișare prin text la afișare cu poze;
  • În secțiunea “contul meu” a apărut un buton de “comandă din nou”, pentru produsele pe care le comanzi frecvent (mâncare de pisici, scutece șamd);

  • În site au apărut și secțiuni de genul: “te-ar putea interesa și…”, “produsele favorite”, “cumpărate frecvent împreună”, șamd;
  • Acum poți crea o listă de favorite și o poți trimite prietenilor;

Alte curiozități și informații

  • eMAG are acum aproape 7 milioane de produse și vor să ajungă la 10 până în 2020. Comparativ, un magazin online din Franța are 70 de milioane, iar Amazon US are vreo 300 de milioane;
  • Plata cu cardul a ajuns acum la 40% din comenzi. În țările vestice este 70%;
  • EasyBox-urile au succes. Acum sunt aproximativ 147, vor ajunge la 300 până de Black Friday și vor să instaleze 1000 până în 2020 (cred că la nivel național);

  • Din februarie s-ar putea să facem și returul produselor la EasyBox;
  • 64% din produsele vândute pe eMAG sunt vândute de parteneri din Marketplace.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *