Campania STB cu influenceri arată că nici vloggerii nu ar zice “nu” la niște bani de la Primărie

By | June 21, 2019

Ce poate fi mai rău decât faptul că Primăria Bucureștiului este în faliment? Ați ghicit, o campanie în parteneriat cu STB, în care vloggerii fac reclamă la transportul în comun.

Mai întâi am văzut la Vali un clip, iar apoi a făcut și Pagina de Media un fel de anchetă. Faptul că nu există un marcaj care să arate că filmele sunt publicitate mi se pare cea mai mică problemă din tot acest fiasco. Sunt crime mult mai grave aici. Partea cea mai mișto? Tipii ăștia sunt plătiți din banii noștri.

M-am uitat. Cu greu. Și cu Xanax, la clipul tovarășului care se dă jos din Porsche Cayenne ca să se urce în STB.

În primele 30 de secunde din clip, conduce fără mâini pe volan, înjură și folosește telefonul la volan. Iar apoi clipul continuă în același stil cocălăresc, înnobilat cu o manea de jale. Manea care se pare că este imnul STB, compus de nimeni altul decât de WhatsApp What’s Up, bătăușul cu shaorma.

La fel și Bromania, a făcut un clip pe Instagram, în care îi mai lipseau doar ghirlandele de flori de la gât. La fel și Mikey Hash, care în ultimul timp face reclamă la tot ce prinde: țigări, STB, nu contează. Urmează reclamă la botox și implanturi.

Dacă nu mă înșel, Mikey Hash tocmai făcuse un video înainte de alegeri, în care îndemna lumea să iasă la vot. Dar ce mai contează reperele morale când îți pune Firea banii pe masă?

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Un comentariu la “Campania STB cu influenceri arată că nici vloggerii nu ar zice “nu” la niște bani de la Primărie

  1. Ciprian

    Amin.
    Ce sa zic, asteptam campania pentru primarie. Probabil doamna firea isi pregateste echipa de youtuberi fara coloana vertebrala.

    Reply

Spune-ți și tu părerea: