Cearceaf Techn(o)Market

By | February 8, 2010

Recent am primit un pliant de la “marele” lant comercial cu numele de mai sus care mi-a atras atentia. Initial am crezut ca in sfarsit a ajuns si la noi MediaMarkt si ca foloseste acest pseudonim ca sa se poata retrage usor de pe piata fara a`si afecata imaginea in caz ca treburile nu merg bine. Apoi am analizat micutul pliant care arata cam asa:

Este IMENS,de prost gust si foarte greu de citit. Imi imaginez cum ar fi sa incerci sa`l citesti in metrou, cred ca trebuie sa-l asterni pe jos ca tabla de la monopoly. Practic, homelesii il pot folosi pe post de patura. Trecand peste asta, scopul lui a fost oarecum indeplinit ptr. ca mi-a atras atentia. Dupa ce am terminat cu articolul am decis sa ma documentez un pic despre firma in Romania … si am constatat cu stupoare ca nu este decat un Rip-off dupa magazinul original. Si de cine credeti ca este intretinut magazinul? Vezi aici.

Apoi am vrut sa vad cum sunt distribuite magazinele magazinele celor 2 firme prin Europa. MediaMarkt ne-a cam scuipat in fata si s-a oprit cu extinderea fix la noi … oamenii si`au impartit zonele.

Am fost si eu pe acolo dar nu prea am avut ce vedea. Aceleasi produse obosite uitate prin stocuri la aceleasi preturi mari. In Bucuresti magazinul (singurul, din cate stiu) se afla pe DN1 in complexul West-Park langa Fashion House Outlet (alta prostie). Oricum, din cate vad din urmatorul comincat de presa … nu prea le merge bine din moment ce sperau sa deschida 4 magazine in Bucuresti pana in 2008 si 30 in tara … vise.

Dar cine stie, poate aveam si noi noroc si vine “the real deal” in Romania.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *