Cele mai bune descoperiri personale din 2018 (II) – Good Life

By | January 16, 2019

Continuăm articolele din seria “cele mai”, cu cel legat de călătorii, experiențe, mâncăruri și restaurante. “The Good Life”, cum s-ar spune. Dacă vrei să citești primul articol, despre tehnologie și entertainment, este aici.

Dacă nu, să trecem la “good life” 🙂

Cel mai frumos oraș vizitat: Dubrovnik

Dubrovnik are de toate: istorie, distracție, plaje, peisaje superbe. Nu cred că acest oraș poate fi surprins într-o singură frază sau o singură fotografie. Ne-a plăcut atât de mult încât am neglijat scările pe care le-am urcat de zeci de ori în cele 2-3 zile cât am stat.

Cea mai frumoasă țară nouă pe care am vizitat-o: Mauritius

Fără îndoială, aici am fost cel mai aproape de paradis. Oamenii au fost senzaționali, peisajele sunt ca cele din wallpaper-urile cu insule exotice la care visăm, iar serviciile sunt de pe altă planetă. Sorry, America!

Cea mai frumoasă experință: vizita pe USS Intrepid și USS Growler

USS Intrepid este un port-avion din New York, transformat într-un muzeu care conține o impresionantă colecție de tehnică militară, avioane de luptă șamd. Acolo am avut ocazia să intru pentru prima dată într-un submarin (USS Growler). Ce a făcut turul foarte spectaculos a fost faptul că din loc în loc dădeai de veterani de război care îți povesteau cu cea mai mare plăcere cum era viața în submarin, dincolo de liniile inamicului.

Cel mai bun restaurant: Gyu-Kaku Japanese BBQ

Cât timp am fost în America am mâncat mâncare chinezească, mexicană, thailandeză, etiopiană, “italiană”, japoneză, indiană și coreeană. Dintre toate, restaurantul Gyu-Kaku, care merge pe conceptul “do it yourself barbecue” (yakiniku), a fost cel mai spectaculos.

Cea mai bună mâncare: friptura de la Gyu-Kaku

La un restaurant de tip yakiniku, bucățelele de carne vin nefăcute, iar mesenii și le prepară singuri pe un grill aflat în mijlocul mesei. Ceea ce face totul foarte gustos este marinada în care vine bucățelele de carne. După această experiență am rămas în minte și cu sosul Ponzu, o combinație cu sos soia și citrice, pe care în cele din urmă l-am găsit și în București.

Cel mai bun cocktail: Cuba Libre cu rom infuzat cu vanilie

Pentru că trestia se zahăr este foarte populară în Mauritius, există foarte multe sortimente de rom: cu vanilie, nucă de cocos, lemongrass, condimente șamd. Pe cel cu vanilie l-am consumat în cantități industriale, așa că primește premiul de popularitate.

Dacă ar fi să aleg un locul 2, ar fi Le Grand Seducteur, băut în Philadelphia la Ranstead Room. Un cocktail pe bază de absinth, chartreuse, gin, lime, castravete și mentă.

Cel mai bun vin: Cuvee Uberland 2015 – Cramele Recaș

Habar n-aveam că Recaș poate să producă un vin atât de bun. Cuvee Uberland este un vin roșu cu un gust catifelat și foarte complex. Poate a avut de-aface și cu faptul că l-am băut acasă, după o friptură de vită și așa și-a adjudecat “premiul” de cel mai bun vin pe care l-am băut anul trecut.

Cam așa a fost anul trecut. Ca să fiu sincer, a fost un an senzațional, pe care nu știu cum vom putea să-l egalăm. Planul pentru anul acesta este să încercam mai multe locuri din țară și restaurante din București, pentru că după cum vedeți, anul trecut nu am stat prea bine cu recomandările din această zonă.

În fine, vedem noi cum o scoatem la capăt 🙂

P.S: Poate vreți să citiți și articolele de anul trecut:

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

2 comentarii la “Cele mai bune descoperiri personale din 2018 (II) – Good Life

1. Revo Post author

Salut! Noi am stat la Ambre Resort & Spa, în Belle Mare și a fost excelent. Staff foarte ok, toate facilitățile posibile, curățenie, piscină ok, plajă și ieșire la mare ok. Fiind în partea de est a insulei, am văzut doar răsăritul. Dacă preferi apusul, trebuie să alegi un hotel din partea de vest 🙂