Lenovo România nu prea gândește departe

By | September 24, 2015

Am dat din greșeală peste următoarea reclamă de la Lenovo România, în care copiii sunt sfătuiți să-și manipuleze un pic părinții:

Ştiu că majoritatea reclamelor la produsele pentru copii se bazează pe puterea lor de convingere în fața părinților. Dar chestia asta mi se pare de-a dreptul jenantă, genul de reclame care se întâmplau prin anii ’90. Dacă aș fi un părinte și ar veni ăla micu’ să-mi facă pe teroristul încercând să obțină de la mine un Yoga Pro, aș fi și mai nervos.

Trecând peste chestia asta, campania mi se pare gândită prost. Câți părinți din România le cumpără odraslelor un laptop de 5.000 de lei, doar pentru că așa au văzut ăștia mici la Mickey H?

Şi acum sunteți pregătiți pentru adevărata fractură logică? Am intrat și eu pe site-ul campaniei să văd ce se întâmplă. Spun ei că dacă le dai datele despre tine, te învață cum să-ți convingi părinții. Doar că:

Serios Lenovo, poți mai bine. De exemplu campania precedentă, Dustbusters, mi s-a părut excelentă.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

2 comentarii la “Lenovo România nu prea gândește departe

  1. D-Nblog

    Mda… oare zoso a văzut asta? E bun lucrul ăsta de criticat la el pe site! Eu am tot dat de reclamă, dar n-am băgat-o în seamă!

    Reply

Spune-ți și tu părerea: