McWooper: O campanie de marketing genială și mârlană în același timp

By | August 30, 2015

Săptămâna aceasta Burger King a scos din pălărie o campanie de marketing pur și simplu genială. Cu ocazia zilei internaționale a păcii (21 septembrie), i-au invitat pe cei de la McDonald’s să renunțe la hârjoneală și să producă împreună un hamburger numit McWooper. Puteți afla mai multe despre concept de pe site-ul dedicat sau din clipul de mai jos:

Abonează-te la canalul meu –>

Campania asta este atât de bine făcută încât principalul competitor, McDonald’s, ar ieși urât orice ar face. Dacă ar accepta ar fi personajul secundar în poveste, mergând cu un pas în urma celor de la Burger King, uitându-se de pe margin cum BK primește toate laudele. Dacă n-ar accepta, ar fi personajul negativ, cei cărora nu le pasă de pacea mondială.

În cele din urmă McDonald’s a refuzat politicos oferta:

mc-wooper-2

De ce spun că este o mârlănie? Pentru că Burger King sunt primii din istoria fast food-ului care au introdus o reclamă-atac la adresa concurenței. Cea de mai jos:

Abonează-te la canalul meu –>

Au furat oameni din conducerea McDonald’s și foarte mult din ceea ce a construit BK este pe seama atacurilor periodice la adresa McDonald’s. Într-un timp aveau în America o promoție prin care îți dădeau încă un Wooper gratis dacă spuneai la tejghea: “The Wooper beats the Big Mac.”

Așa că până și această reclamă este de fapt un atac, un cal Troian. Doar că spre deosebire de reclama cu Sarah Michelle Gellar, este executat cu finețea zilelor de azi.

Hai Burger King, lasă vrăjeala și întoarce-te în România. De când ai plecat, hamburgerii sunt pe val aici 🙂

Un comentariu la: “McWooper: O campanie de marketing genială și mârlană în același timp

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *