Ou sont les createurs de continut d’antant? (Webstock 2022)

By | October 11, 2022

Am fost la Webstock 2022, care a fost prima ediție de după pandemie după mine. Îmi era dor să mă întâlnesc cu niște oameni cu care cu altfel probabil că nu m-aș fi întâlnit nici cu ordin de la Parchet.

Într-adevăr, Webstock este cel mai propice loc pentru a te întâlni cu o mulțime de oameni din online, fie că este vorba despre creatori de conținut, oameni de agenție sau clienți finali.

Pentru mine, de câțiva ani încoace, Webstock-ul se desfășoară în afara sălilor în care se țin prezentările. Pur și simplu mă întâlnesc cu 2-3 oameni pe care nu i-am mai văzut de mult, ne întindem la discuții și apoi ne trezim că s-a făcut târziu și trebuie să fugim acasă.

Anul acesta am participat doar la un panel. Cel cu prezentarea Oanei Bulexa despre branduri și activism și cea a lui Bogdan Epure aka Nihasa despre translația brandurilor în digital. Cumva orientate mai mult către clienți și oameni de agenții, așa că n-aș avea cu ce input să vin aici. Am asistat și la o prezentare despre live shopping. Un fel de teleshopping mai interactiv, dar făcut live, fie de vreun magazin online, fie de vreun influencer. Ce să zic, teoretic e bună ideea, că mai poți întreba una alta despre produse pe live. În practică parcă nu aș vrea să văd toate magazinele online făcând asta forțate de împrejurări.

Dacă-i ceva ce regret, este faptul că la Webstock 2022 eram probabil printre cei puținii 4-5 bloggeri de acolo. De fapt nici cu alți creatori de conținut nu prea m-am întâlnit. Instagrammeri, youtuberi, tiktokeri, streameri, berealeri, whatever. Ok, poate n-a ajutat nici faptul că am ajuns după ora 15, dar parcă nu m-am întâlnit cu nimeni pe care să-l mai întreb: “Cum mai merge? Cum mai stai cu view-urile? Ce se mai poartă? Cum mai merge cu algoritmul? ” șamd. Și mi se pare că s-a simțit asta și în prezentări, care au fost mai mult pentru oameni de agenții și clienți. În alți ani parcă luam și pulsul și de la “colegi de breaslă”.

În fine, ne vedem în 2023. Cu mai mulți creatori de conținut hopefully. Că de bloggeri noi n-aș fi așa de sigur 🙂

P.S. Da, știu că se scrie contenu în franceză.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: