Păreri despre bateriile auto Macht?

By | May 4, 2015

UPDATE: Am cumpărat până la urmă cu 250 de lei o baterie Macht de 75 Ah și 680 VA pentru un VW Bora. Dacă se întâmplă ceva, voi scrie aici. Până acum totul este în parametri

Căutând mai multe detalii despre bateriile Macht, am dat peste cele mai tari reclame cu popi, de la Batman încoace:

Abonează-te la canalul meu –>
Abonează-te la canalul meu –>
Abonează-te la canalul meu –>

Şi ca idee, bateria Bosch pe care o cunosc m-a dezamăgit, Varta nu produce baterii pe dimensiunea potrivită iar Moll, bateriile de primă echipare în linia VAG – așa cum repetau obsesiv băieții – mi se par cam scumpe.

Aș lua Macht, doar că nu cunosc o singură persoană de pe planeta asta cu baterie Macht pe mașină.

19 comentarii la: “Păreri despre bateriile auto Macht?

  1. Ciprian

    Am un ZAP de 4 ani si iarna urmatoare cred ca o sa pice (desi asa imi spun mecanicii de 2 ierni :)), cu masuratori, cu nebunii). In fine, orice bateriei ti-ai pune, incearca sa aplici niste reguli simple pentru o viata cat mai lunga: atunci cand pornesti sau opresti masina sa ai toti consumatorii stinsi (casetofon, AC, lumini etc.) si evident sa eviti drumurile scurte, pe cat posibil, iar pentru alte tips and tricks, cand ai timp baga un ochi aici http://www.sofez.ro/. E destul de interesanta cartea.

    Reply
    1. Revo Post author

      Da, știu toată teoria cu bateriile. Doar că mașina asta circulă cam rar, deci nu o pot aplica.

  2. vali dumitru

    Salut. Am cumparat o baterie macht 75A-680ah pe data de 17 -11-2013 si pe data de 01-10-2915 m-a lasat total deodata.Am pornit la serviciu normal si acasa dupa 20 min cu motorul cald nici macar becurile din bord nu mai stateau aprinse. Am fost la garantie si s-au legat ca nu am facut garantia din 6 in 6 luni (mentionez ca prima garantie in termen de 5 zile am facut-o la termen) Mai si comentau ca orcum mai avea garantie o luna. Bateria am fost cu ea la un centru specializat si mi-au spus ca este moarta , din cei 680ah mai aveam 32. La fiecare verificare alternatorul I-mi indica 14,8 maxim si 14,6 minim.(ca la carte)

    PS. bateriile macht o mare pacaleala

    Reply
    1. Revo Post author

      Bine că mi-am adus aminte, că și eu trebuie să trec cu ea s-o măsor.

    2. cristi

      Standardul de incarcare e 14.2 – 14.4…la 14.6 – 14.8 deja e prea mult, e posibil sa iti fi supraincarcat bateria si de aceea te-a lasat

  3. vali dumitru

    salut baieti . Dupa multe telefoane si insistente au hotarat sa-mi schimbe bateria.Mi-au spus ca sunt firma buna , care se respecta ,din cauza asta imi schimba bateria, pt.ca nu facea obiectul garantiei. Astazi am fost si am luat-o pe cea noua dar nu mi-a dat garantie decat o luna ,cat mai aveam la cea veche.
    PS.firma buna ,baterii proaste (Bulgaria)

    Reply
  4. Catalin

    După ce ai pornit masina toți consumatorii sunt alimentați de alternator. Faptul ca nu îți stăteau becurile aprinse cu motorul pornit nu are legătură cu bateria.

    Reply
    1. Artie

      Ba are legatura, bateria mea (Red Power) a murit dupa 4 ani si am patit aceeasi chestie. Bateria fiind probabil in scurt circuit obliga alternatorul sa munceasca din greu si nu mai lasa curent pentru functionarea celorlalti consumatori. Ba chiar mai mult, mirosea a curea incinsa din aceeasi cauza.
      Acum am luat tot Macht de 75 Ah 680 A.

  5. Stf

    Pana la aceasta firma , am folosit numai bat. romanesti care nu m au dezamagit niciodata . O experienta neplăcută am avut cu o bat. Macht de 44 Ah montata pe un motor de 1.3 benzina . Fiind nevoit sa las masina pe avarii din cauza unei pene , sa spunem un 5-8 min cat a durat sa schimb roata , am avut surpriza sa nu mai porneasca . Noroc ca eram in panta si am folosit metoda neortodoxa a pornirii din miscare . Bateria avea abia 2ani si 3 luni , abia iesise din garantie . Am fost cu ea la unitatea care asigura garantia care si comercializau baterii si am fost surprins ca nu aveau Macht la vanzare . Dupa o verificare au constatat ca trebuie inlocuita . Cand i-am intrebat cum ramane cu eficienta germana și cu ” robopower” au replicat ca de asta nu mai aduc si ca sunt facute in Bulgaria nu in “Deutchland” . Deci , concluzia : shit bulgarsky bateritătă. Asa ca o sa ma intorc la Rombat , macar contribui si eu cu o picatura la economia romaneasca .

    Reply
  6. Cosmin

    Bateria macht este de rahat ma lăsat in prima iarnă după 8 luni !!! Nu sfătuiesc pe nimeni sa cumpere macht este bună Banner care ma tinut 5 ani!!!

    Reply
  7. Stefan

    Bateria macht este întradevăr de rahat ma lăsat după fix un an de zile și nici nu am fost la electrician cu ea când am cumpărato deoarece până acuma am avut rombat care ma ținut 5 ani și am zis că nu mă lasă dar uite că ma lasat și acuma nu stiu ce o să fac?
    Vă sfătuiesc să nu cumpărați astfel de baterii!!!!!

    Reply
  8. muraruadrian

    Eu am avut Macht 50Ah pe Fiat Linea T-jet. Tocmai m-a lasat dupa 5 ani. E ceva totusi. Prima era ceva turcesc si a tinut 4 ani. Acum voi lua Macht Tronic 52Ah. Personal, sunt multumit de ea. Raportul pret/calitate zic ca e ok.
    Am avut si altele pe alta masina – o Dacie 1310. Ultima, o Caranda m-a tinut 11ani!!!!. Chiar pe bune. Mergeam zilnic cu ea, trafic doar urban de aprox. 20-25km/zi, cu suficiente porniri.

    Adrian.

    Reply
    1. Turbina

      Pe motoarele ‘benzinare’ tin mult bateriile, pentru ca au compresia mica, si capacitati mai mici. Motoarele diesel, mai ales cele de la 1.6 in sus, au nevoie de FOARTE MULT curent la pornire, mai ales iarna, cand trebuie sa puna in miscare 5l de ulei congelat, si sa creeze sute de bari presiune. Mie mi-au picat iarna pe rand, electromotorul, cablurile de sarcina si apoi bateria, la 1.7 TD mai vechi. E de ajuns sa nu fie ceva in neregula, si se duce tot. Bateria era Rombat de 80Ah, a tinut foarte bine, dar dupa acea iarna a murit brusc (s-a scurtcircuitat). Am luat un Macht 75Ah 680A (EN), sper sa tina macar 2 ierni, cat e garantia. M-a costat 280 lei + bateria veche.
      P.S. De cand mi-a cedat Rombatul si pana am luat-o pe asta noua, am circulat cu o baterie Ford fabricata in 2004, de 60Ah, si pornea destul de ok masina. Mai precizez si ca bateria aia sta pe masini de garaj de mai bine de 6 ani, deci am trecut-o de la porniri ocazionale la naveta zi de zi, pe distanta scurta, cu diesel. Aia baterie!

  9. Vlaicu Cristian-Giovani

    Astazi am luat si eu un Macht de 55Ah pentru un Logan 1.4 MPi…Garantie 5 ani cu verificare la 6 luni. 240 lei la recomandarea baietilor de unde cumpar piese auto din oras de ani de zile si nu mi-au inselat niciodata asteptarile..Sper sa fi facut un lucru bun (BTW – si ei au zic ca firmele mari nu mai sunt ce au fost odata; Varta, Bosch, etc)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *