Prețul pentru Dacia Jogger Hybrid în România a fost anunțat

By | January 4, 2023

Noua Dacia Jogger Hybrid este acum disponibilă pentru comandă în România.

Primul model hibrid scos pe piață de Dacia se va numi Jogger Hybrid 140. Cifra 140 vine de la puterea totală a motoarelor: 140 CP. Jogger are de fapt două motoare (unul termic de 1.6 l și 90 cp și unul electric de 50 cp) și folosește un sistem hibrid clasic, adică nu necesită conectare la priză. Bateria se încarcă din mers, prin decelare și recuperarea energiei de la frânare.

pret dacia jogger hybrid

Jogger Hybrid pornește automat pe motorul electric și se deplasează câțiva km în liniște, până să pornească motorul termic. De asemenea, lesne de înțeles, mașina are cutie de viteze automată. Eu unul mă bucur de fiecare dată când văd o Dacia cu cutie automată 🙂

Dacia Jogger Hybrid 140 – consum și autonomie

Am observat un detaliu interesant după ce am dat zoom pe o poză de la interior. În poza de prezentare, mașina afișează o autonomie de 980 de km. Mie mi se pare o autonomie bună pentru o mașină din clasa ei, unde scopul este să călătorească pe distanțe cât mai mari.

Broșura pentru Jogger nu este actualizată și cu modelul hibrid, însă pentru varianta ECO-G (cu GPL) indică un consum de WLTP de 6 litri la suta de km iar pentru varianta TCe 110 de 5.6/5.7 l /100 km. Așadar, așteptările ar fi ca pentru varianta hibrid, consumul să scadă sub aceste valori.

Preț Dacia Jogger Hybrid 140

Prețurile pornesc de la 23.750 de euro pentru echiparea Expression, în timp ce pentru varianta Extrem cu 5 locuri, prețul este de 24.600 euro, iar pentru varianta Extrem cu 7 locuri, 25.500 euro. Prețul poate sări chiar și de 26.000 euro dacă se mai adaugă și alte accesorii.

Cum vi se pare prețul?

Mie unul prețul mi se pare măricel, însă probabil din cauză că nu m-am adaptat încă la prețurile de după creșterea inflației. Sunt convins că Dacia a calculat bine ce strategie de prețuri să folosească. La un an de la lansare, din cele 83.000 de comenzi pentru Jogger, 2/3 sunt pentru varianta de echipare superioară.

Mașina este asamblată la fabrica de la Mioveni iar primele livrări în România se vor face începând cu luna martie.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

4 comentarii la “Prețul pentru Dacia Jogger Hybrid în România a fost anunțat

  1. Nicolae Simion

    Are de fapt un motor termic de 1.6 litri aspirat de la Nissan și 2! (două!) motoare electrice, înglobate în cutia automată multimodală, care… se schimbă cu totul în caz de defect, fiind nereparabilă. Bine măcar că se face în țară, la Brașov, dar prețul este unul prohibitiv (peste un sfert din valoarea mașinii) având în vedere că trebuie s-o cumperi în caz de defect după garanție, care este de numai un an. E aceeași motorizare de la Renault Clio E-Tech Hybrid, adaptată pentru Dacia, care-i mașina entry-level de la Renault, deci sigur i-au mai scos ceva, poate chiar modulul de recuperare a energiei. De materiale foarte proaste nu mai vorbesc, am făcut drive-test cu Jogger Eco-G și nu mi-a plăcut cum arată la interior. Iar consumul mediu real, afișat în bord, era de peste 14 l/100 km. O fi fost mașină de drive-test, dar nici chiar așa. Ca fan Dacia, am așteptat mulți ani de la Dacia o mașină cu 7 locuri, cu cutie automată și… 4×4/AWD, care la Jogger… nu e! Dar prețul este unul exagerat pentru ce oferă! Dacă renunți la ălea 7 locuri, de care eu între timp nici nu mai am nevoie, la banii ăștia ai alternative mult mai bune, mașini adevărate, cu 5 stele EURO NCAP la siguranță (nu doar una, ca Jogger) și dotâri la care Dacia nici nu visează să le aibă vreodată! Păcat, începutul din 2004, cu Logan, a fost unul bun, o mașină ieftină și fiabilă. Acum e scumpă și… defectabilă (vezi Logan 3). Am Logan din mai 2005 și nu l-aș da pe unul nou! Asta spune multe despre “evoluția” Dacia. A evoluat doar prețul…

    Reply
    1. Revo Post author

      Da, este aceeași motorizare cu E-Tech Hybrid. Nu știu dacă au mai scos ceva sau poate pur și simplu și-au scos deja banii pe R&D vânzând motorul pus pe Clio și acum își permit să treacă la un nou motor pe Clio și să-l vândă mai ieftin pe acesta punându-l pe Jogger și să facă profit în continuare. Nu știu dacă are ce să pice, având în vedere că ambele (și motorul și cutia) sunt deja ultra-testate pe Clio. Oricum, gradul de fiabilitate este mult crescut acum față de acum 10 ani, datorită automatizărilor/modernizărilor din fabrici.
      Diferența aia de consum nu mi se pare neobișnuită. Fiind mașină de test, toată lumea trage de ea.
      Posibil să fie Bigster cel care va oferi 7 locuri, automată și 4×4.
      Dar n-ai cum să spui că a evoluat doar prețul. Au evoluat și sistemele de siguranță active/pasive, s-au scumpit motoarele pentru că trebuie să le facă să emită mai puțin CO2, acum ai și cruise control în Dacia, semnalizare cu impuls, sistem de infotainment Android Auto, o mulțime de chestii care se adună și rezultă o mașină complet diferită.

  2. vlad

    Logan 2005 avea motor de 1.4 si 75cp sau 1.6 si 90cp. O fi acelasi motor ?

    Au luat-o toti razna cu preturile si viseaza profituri record. Daca ar fi sa imi iau masina maine si nu as mai putea astepta, probabil ar fi un logan cu aer conditionat la 14k (12k cu rabla) auch.

    Reply
    1. Revo Post author

      Sunt vreo 5 variante de motoare 1.6 (în versiuni de 8 și 16 valve) puse pe Logan (și pe alte mașini din Groupe Renault – de ex pe Megane) de-a lungul timpului, care sunt derivate din 2 motoare (K7M și K4M).
      Dar n-ar fi rea oricare dintre aceste variante ar pune. Motorul de 1.6 de la Renault mi se pare foarte reușit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *