Şi eu ce fac acum, Vodafone?

By | January 23, 2014

Lunea trecută am sunat la Vodafone. Am făcut cerere pentru a renunța la abonament și a trece pe cartelă. Mi-a fost înregistrată cererea și mi s-a spus că voi fi sunat în maxim 6 zile lucrătoare de către cineva pentru a discuta mai în detaliu.

Deja îmi frecam palmele și îmi imaginam cum se constituie celula de criză. Echipa de retenție care ar trebui să convingă cel mai valoros client al lor să rămână totuși abonat. Parcă îi vedeam cu pun pe un video wall grafice, analize, strategii. Ştiam sigur că n-are cum să dureze mai mult de două zile până voi primi telefon. Deci n-aveau timp prea mult la dispoziție. De data asta am și telefon nou, nu mai au ce să-mi ofere ca să mă determine să îmi prelungesc abonamentul, așa cum am făcut acum doi ani.

Toate eforturile celulei de criză s-au materializat în persoana unui angajat, să-i zicem Ion, care m-a sunat lunea asta. D-abia așteptam să văd ce tehnică de negociere va folosi.

“- Bună ziua, mă numesc Ion, vă sun din partea companiei Vodafone pentru prelungirea abonamentului.

– Bună ziua Ion, mulțumesc pentru telefon. Doar că eu am făcut cerere pentru reziliere. Sau mă rog, vreau să trec pe cartelă, depinde ce înțelegeți voi prin asta.

– Ah, ok. Îmi cer scuze atunci, o seară plăcută!

– O seară plăcută.”

Asta a fost tot.

Şi acum aș vrea să mă adresez direct lui Ion: Păi bine mă Ionele. O treabă ai avut de făcut și p-asta ai dat-o pe lângă. M-ai lăsat așa cu ochii la bec. Eu acum nici nu știu, sunt abonat, sau am cartelă? A fost aprobată cererea, ce fac mai departe?

Mulțumesc.

14 comentarii la: “Şi eu ce fac acum, Vodafone?

  1. Ruxi

    Mda, la mine a fost mai tare. Am sunat la ei ca vreau sa il inchid. O domnisoara imi spune ca mi-a completat cererea de reziliere, dar ca “cica” ma suna in 6 zile un reprezentat Vodafone. Au trecut vreo doua luni, nici un telefon….Merg si vizitez o reprezentanta si mi se spune ca domnisoara respectiva a scris la comentarii ca sunt “de neinduplecat” si nu ma poate face nimeni sa ma razgandesc. Si intreb : “atunci de ce nu mi l-ati inchis? ca s-a facut cerere de reziliere” Si mi se da din umeri si mi se spune “nu comentez nimic despre angajatii Vodafone….

    Reply
    1. Alice

      Asta e tare :)) Inseamna ca trebuie de acum sa ma apuc sa sun daca imi expira abonamentul in martie.

    2. revo Post author

      Se rezolvă foarte repede în shop, dar eu sunt comod și am vrut să fac treaba asta de acasă.

  2. Yamasha

    Si mie imi expira abonamentul acum in februarie. Inca stau in dubii daca sa continui pe cartela sau pe abonament sau.. sa incerc o noua retea, un digi sau… cosmote.

    Reply
    1. revo Post author

      Cartela + extraopțiunea “Vodafone pentru tineri” este fenomenală. Nu cred că îmi pot oferi ceva mai bun la abonament. Iar plecarea la alt operator e doar o chestie cu care ne mințim noi periodic. Din moment ce ai început pe o rețea și ți-ai format un grup de contacte în acea rețea și va fi greu să schimbi. Vei ajunge să plătești mai mult probabil. Eu sunt mulțumit de Vodafone, chiar dacă mai au scăpări uneori.

  3. Vodafone

    Salutare!

    Putem verifica situatia numarului tau si lua legatura cu persoana care se ocupa de contul tau pentru a te contacta. Ne poti lasa un email la adresa folosita in formular cu numarul de abonament.

    O zi frumoasa!

    Reply
    1. revo Post author

      Salutare,

      Mulțumesc pentru preocuparea arătată dar nu este o chestiune așa stringentă. Am încredere că unul dintre colegi va rezolva până sfârșitul lunii problema.

      O seară plăcută!

    2. revo Post author

      Chiar ieri s-a rezolvat. Mă bucur că până la urmă am avut răbdare.

  4. marmotix

    Ce inseamna sa fii bloger !!! :)) Scrii un articol ” patru masini vine” !:))

    Reply
  5. Elena Tatiana

    Ti-au raspuns aia de la Vodafone. :)) Cred ca sunt 2 echipe diferite, una face oferte pentru reziliere si una pentru schimbare abonament.. Nici eu nu am nimerit o fata prea experimentata la ofertare, probabil mai angajeaza si ei oameni noi.. 😀

    Reply
  6. Pingback: Oferta de retenție de anul acesta de la Vodafone | revoblog.ro

  7. angela

    eu sint foarte suparata,am facut prima cerere in luna ianuarie 2015 ptr inchiderea abonamentului care expira in 19 martie,m-am gindit sa aibe timp,deci cu 60 zile inainte.REZULTATUL nici pina azi 31.03.2015 nu mi-au inchis abonamentul,am tot sunat si am intrat cu diversi operatori in discutie dar fara nici un rezultat.vorbe si promisiuni,atit.nu am mai intilnit nicaieri atita lipsa de profesionalism,sint foarte dezamagita de vodafone .

    Reply
    1. Calin

      Trebuia sa inregistrezi convorbirea telefonica cu ei, si sa ameninti ca-i dai la OPC.Asa cum pot prelungi un contract prin telefon (la distanta) si renuntarea se poate face la fel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *