Uber mărește taxa de anulare a cursei și deja simt că mi-e frică să mai comand un Uber

By | July 6, 2023

Mi se pare că în loc să se concentreze pe problemele pe care le are chiar sub nas, Uber face tot felul de modificări greșite în ultimul timp.

Concret, de la un punct încolo, cumva din perioada pandemiei, mi se pare că mașinile Uber ajung foarte greu. S-a întâmplat de multe ori să întârzii la o întâlnire pentru că aplicația Uber îmi arăta inițial că șoferul vine în 3 minute, dar apoi șoferul respectiv a anulat, mi-au alocat altul care venea în 2 minute și tot așa, până când din alocare în alocare am ajuns să aștept vreo 10 minute.

Concomitent cu durata mare de așteptare, prețurile la Uber erau mai mereu mai mari decât la Bolt. Așadar în ultimii 2-3 ani am ales cu precădere Bolt, pentru că venea mai repede și aveau prețuri mai mici.

Bun. Acum vreo două luni Uber a anunțat serviciul Black. Nu știu de ce. Am citit de două ori comunicatul și nu am reușit să-mi dau seama cu ce diferă Uber Black față de Uber Confort. Ei spun că la Uber Black ar fi mașini mai bune și că ai putea să alegi temperatura din mașină și să menționezi faptul că nu vrei să vorbești cu șoferul. Mi se par niște argumente extrem de slabe pentru a alege Uber Black. Aceste lucruri le puteai menționa și la UberX. Mai degrabă mi-aș fi dorit să am mai multe mașini la UberX și să nu mă amâne aplicația până când întârzii unde trebuie să ajung.

Apoi am primit un comunicat care spunea că: “Uber introduce noi funcții pentru șoferi și pasageri”. Printre ele și opțiunea “UberX Share”, prin care ai putea împărți mașina cu altcineva. Am întrebat, România nu se află printre cele 18 orașe în care s-a lansat UberX Share. Great success! 

Acum Uber anunță că vei fi taxat mai mult dacă anulezi o comandă. Concret, ai la dispoziție 2 minuet să anulezi cursa dacă ai selectat-o din greșeală. Apoi nu vei mai fi taxat cu o taxă fixă (care parcă era 10 lei), ci cu o taxă ce variază între 8,5 lei și 24 de lei.

Eu cred că în toată istoria mea de mers cu Uber am anulat o singură dată o cursă și mi-am asumat și plătit taxa de 10 lei.

Aș fi putut fi bogat însă dacă aș fi avut 10 lei de fiecare dată când aplicația mi-a realocat șoferi timp de 8-10 minute sau de fiecare dată când șoferul acceptă o cursă și mașina nu se mișcă de pe hartă minute bune, probabil așteptând să anulez eu cursa.

Știți ce mi-ar fi plăcut să văd în mailul de notificare pentru mărirea taxelor de anulare? Un pasaj care să adreseze aceste probleme și să spună și ce măsuri au fost luate pentru a diminua aceste inconveniente.

Mă întreb dacă nu cumva prețurile mai mari la anulări nu vor încuraja șoferii să încerce și mai multe astfel de tertipuri ca să determine utilizatorii să anuleze cursele.

În fine, deocamdată am încă un motiv în plus să aleg Bolt și nu Uber.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: