Black Friday 2017 la eMAG – la ce să ne așteptăm

By | November 14, 2017

Ieri am aflat cam toate detaliile despre Black Friday 2017 la eMAG. Au fost foarte multe informații de folos și spre deosebire de ceilalți ani, au anunțat deja ce produse speciale vor vinde.

Dar să începem cu începutul. Black Friday este pe 17 noiembrie, de dimineață, dar în continuare nu se știe ora la care începe. Ca un rezultat al celor 10 luni de negocieri, în ofertă vor fi 2 milioane de produse, cu reduceri totale de 40 de milioane de euro. În poza de mai jos sunt partenerii principali pentru acest Black Friday:

Oferta de Black Friday 2017 la eMAG arată așa:

  • 50.000 de televizoare
  • 60.000 de smartphone-uri
  • 25.000 de laptopuri
  • 20.000 de frigidere
  • 150.000 de electrocasnice mici
  • 200.000 de produse fashion
  • 150.000 de parfumuri și cosmetice
  • 150.000 de jocuri și jucării
  • 25.000 de anvelope
  • 150.000 de produse pentru casă și grădină

Iată și produsele speciale pentru anul acesta: aur, auto și moto, ceasuri și bijuterii de lux, abonamente la Digi, bilete de avion, bilete la concerte sau Formula 1, pachete turistice, servicii medicale și antichități:

Apropo de prețurile produselor, că știu că mereu sunt controverse, explicația este mult mai complexă decât “Am văzut eu că a crescut prețul unui produs! Le scumpesc înainte de Black Friday!!!” Iată explicația lui Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, despre motivele pentru care prețurile fluctuează:

O ofertă foarte bună vine de la cardul eMAG de la Raiffeisen. Pe lângă punctele de loialitate, dacă faceți cumpărături peste 1.000 de lei, mai primiți încă 500 de lei sub formă de puncte de loialitate. Practic, mai primiți încă 500 de lei pe care îi puteți folosi cum vreți. Iată ofertele și de la celelalte carduri:

Despre livrări știm că vor fi în proporție de 50% asigurate de FAN Courier, apoi de Urgent Cargus și de Sameday. Planul eMAG este să livreze 67% din produse în 5 zile și să finalizeze toate livrările până pe 29 noiembrie. V-am spus deja că au investit în depozit. Și se vor putea ridica produsele și din cele 15 showroom-uri sau din oficiile poștale, 600 la număr.

Tot ce vă mai pot spune este să aruncați o privire peste ghidul lor, să vă adăugați produsele în favorite, și să vă gândiți dacă doi rinichi sunt chiar atât de importanți 🙂 Eu s-ar putea să mai primesc câteva informații despre stocuri, pe care am să le adaug în articolul tradițional cu live blogging.

Ce părere ai?