Acesta ar fi trebuit să fie un articol cu poze de la Webstock

By | October 3, 2015

Am ajuns ieri la Webstock pe la spartul târgului, așa că vă salut aici pe toți cei care ați plecat înainte de 15.30. Oricum, am venit pregătit de treabă, am scos camera din ghiozdan și … evident că nu avea baterie. Așa că mi-am ajudecat liniștit un loc în picioare la panel-ul de “Blog Promotion”.

webstock (3)

N-am prins decât ultima parte din prezentarea lui Ionuț Munteanu, în care ne demonstra vreo 20 de moduri diferite în care îți poți promova blogul prin Google AdSense. Omul este uimitor, de fiecare dată când îl văd pe la o conferință spune lucruri noi. Mă tot gândesc și eu să le implementez pe blog, dar de regulă am atât de puțin timp încât am de ales între a scrie un articol nou pentru ziua următoare sau a da cu sapa pe sub capota WordPress-ului.

webstock (1)

La panel-ul de “Working with Brands” s-a discutat despre modul în care ar trebui să interacționeze brandurile cu agențiile de publicitate. Mi s-a părut o discuție care s-a învârtit în jurul cozii. Sunt aceleași lucruri care se știu de când lumea. Unele agenții nu sunt în stare să-ți răspundă la un mail, unii bloggeri nu știu cum să discute. Oricum, ideea generală pe care o subliniez și eu este că în eventualitatea în care vei ajunge să faci vreodată un ban din blog, nu trebuie să accepți plata în grisine sau covrigi. Îți faci rău în primul rând ție și îl al doilea rând, tuturor celor din industrie. Părerea mea este că dacă accepți să scrii pentru doi biscuiți, atât valorezi.

webstock (2)

La sfârșit a fost festivitatea de premiere. Premiul nou – Intel Online Personality of the Year a fost luat de Zmenta. Aici a fost votul publicului, deci a câștigat cel care a avut baza de fani cea mai mare. Lista cu restul nominalizaților este aici.

A fost frumos, au fost mulți oameni, ar fi mișto dacă s-ar și aplica toate sfaturile care se dau an de an aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *