Black Friday la eMAG: informații noi despre oferte și produsele reduse

By | November 18, 2015

Am fost la încă o întâlnire cu echipa eMAG, în care de data aceasta s-a vorbit doar despre “ziua cu cele mai multe reduceri din an”. Am aflat detalii interesante despre produsele care vor fi reduse la de Black Friday 2015, inclusiv despre mașinile care vor fi vândute, despre oamenii care știu aceste reduceri din timp și s-a explicat din nou de ce “cresc” prețurile înainte de Black Friday.

emag-conferinta-bf

Pentru început, ar trebui să vă spun încă o dată că Black Friday 2015 la eMAG este pe 20 noiembrie, vinerea aceasta, de dimineață (anul trecut au dat startul la 6.50). Cei de la eMAG spun că pregătirile au durat 9 luni și că aproximativ 100 de angajați s-au ocupat de acest aspect: negocieri cu furnizorii, cu firmele de curierat etc.

emag-conferinta-bf2

Comenzile se vor face online, însă spre deosebire de anul trecut se pot plăti și ridica din showroom. Nu oricum, ci cu programare. Adică cei care aleg această variantă vor fi invitați la o anumită oră și dată în showroom. Livrările prin curier se vor face în intervalul 21-29 noiembrie.

Categoriile de produse reduse sunt următoarele:

17.000 televizoare
60.000 smartphone-uri
15.000 laptopuri
10.000 frigidere
20.000 jucării
25.000 parfumuri
2.500 scaune și canapele
8.000 anvelope
23.000 scutece
3.000 lopeți
5.000 saltele
3.000 oale și tigăi
15.000 cărți

Observați că nu se menționează nimic despre tablete – a tot scăzut interesul pentru ele – și despre console. Asta nu înseamnă că nu vor fi, ci doar că sunt pregătite stocuri mai mici. Se vor vinde din nou și mașini. S-a vorbit despre o ofertă bună de la Auto Italia, BMW, Ford sau Mini. Nu se vor vinde însă Dacii.

emag-conferinta-bf3

Şi încă ceva, tradiționala surpriză. În anii trecuți s-au vândut produse în premieră pentru mediul online. Anul acesta nu știu ce ar putea fi, dar s-a pus accent pe cuvântul MARE (scris cu litere mari). De asemenea, se știe că va fi un singur produs, nu o categorie de produse.

Şi nu în ultimul rând, s-a reiterat explicația pentru cazul produselor cu prețul crescut, explicație pe care o găseați deja pe blog. Produsele au un preț de referință la care se aplică o reducere. Apoi produsul iese dintr-o campanie și revine la prețul de bază iar unii clienți percep asta drept o scumpire. Iată-l chiar pe CEO-ul eMAG explicând în acest video:

sursă video: Dan Dragomir

Share pe Facebook

4 comentarii la “Black Friday la eMAG: informații noi despre oferte și produsele reduse

  1. Ciprian

    Apropo de intalnire… acum mi-am amintit. Anul trecut au uitat sa bifeze optiunea 1 buc max/cumparator si au produs ceva probleme care s-au stins repede. Sa nu uite iar 🙂

    Reply
    1. Revo Post author

      Greșeala aia a fost în defavoarea lor, oarecum. Au fost și unele produse care erau listate la reducere și în newsletter-ul de black friday și pe pagina de produs (era ca și cum ar fi fost 2 stocuri diferite) și în cazul ăsta s-a comandat de două ori volumul normal. Au fost nevoiți să anuleze comenzile făcute prin pagina de produs, pentru că acolo se puteau adăuga în coș oricât de multe la o comandă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *