Două texte publicitare care mă obosesc

By | August 19, 2022

Par genul de chestii pe care le scrie un băiat care primește misiunea să promoveze un produs sau serviciu care se lansează și trebuie să scrie un text pentru reclamă dar nu are nicio idee. Și atunci ce face?

Scrie ceva de genul …. “Așteptarea a luat sfârșit!”

Pe cuvântul meu de nu îmi dau ochii peste cap atât de tare când aud chestia asta încât îmi fac ca păcănelele în cazino. Și am văzut chestia asta în cele mai amuzante asocieri.

  • Așteptarea a luat sfârșit! Noul săpun lichid…
  • Așteptarea a luat sfârșit! Terasa La Virgil…
  • Așteptarea a luat sfârșit! Noul glet de la Ceresit…

Al doilea text este cu “Probabil cel mai bun/cea mai bună…”. Probabil cea mai bună pizza. Probabil cel mai bun burger. Probabil cei mai pufoși pufuleți. Probabil cea mai înghețată înghețată șamd. Nu știu de ce a devenit atât de popular acest slogan, că mie mi se pare nepotrivit și îmi indică o ușoară nesiguranță. Parcă cei de la Carlsberg nu erau foarte siguri pe ei atunci când au zis că “Probably the best beer in the world”. Pare că nu ești foarte sigur și în caz că mai există și altceva mai bun, pui acel “probabil” acolo, ca să te scape de critici.

În fine. Știți cei cel mai mișto? Când cineva le combină!

Așteptarea a luat sfârșit! În sfârșit Tudor a reușit să prăjească niște burgeri. Care Tudor?! Nu știu! Dar cu siguranță cu toții așteptați asta, nu? Era ca o mâncărime, o stare permanentă de nervozitate care nu vă lăsa să dormiți noaptea. “Hai frate, când or fi gata burgerii ăia ai lui Tudor?!” Ei bine, iată-l că a reușit!

Și nu orice burgeri. “Probabil” cel mai buni burgeri din România! Când spui probabil deja nu ești foarte sigur pe tine. Dar când mai pui și între ghilimele probabilul, ce înseamnă? Parcă încerci să dai și tu de înțeles că spui asta la mișto 🙂

Sper să nu aibă cineva ideea să traducă și “Doar Fă-o!”

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: