Lege nouă: apelurile în call-center trebuie preluate de un operator în maximum 5 minute

By | May 4, 2023

Iată o nouă lege votată de Senat, care în esență este bună, însă în practică eu cred că va crea probleme și mai mari decât va rezolva.

În cazul reclamațiilor sau al solicitărilor de informații telefonice, prestatorii stabiliți în România, prin intermediul unui operator uman, sunt obligați să preia apelurile în cel mult cinci minute din momentul selectării acestei opțiuni de către beneficiar. (…) Nerespectarea de către prestatori a obligațiilor (…) se sancționează cu o amendă de la 1.000 la 5.000 lei”

Sună bine, nu? V-ați săturat să sunați la Wizz Air cu suprataxă și să vă pună pe hold 30 de minute până răspunde un operator, nu? V-ați săturat să auziți “ne pare rău, momentan toți operatorii sunt ocupați” timp de 40 de minute, nu? Bun! Să fie amenzi pentru așteptări mai mari de 5 minute.

Doar că … știți cum vor rezolva prestatorii de servicii problema asta, nu?

Se desființează call centerul. Aveți nevoie de ceva? Ne trimiteți mail. Răspundem noi cândva. Dacă nu răspundem pe mail, încercați un fax.

Asta-i tot. Lege dată doar de dragul de a fi dată. Și de data asta e din partea USR-ului. [sursă]

Știți ce aș desființa eu mai degrabă? Practicile acelea de tele-marketing în care te sună un robot să te pună să aștepți, ca apoi să se elibereze operatoru’ dintr-o altă convorbire și să îți propună să treci la un nou abonament ca să îți da un Xiaomi la 1€ sau ceva de genul.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

2 comentarii la “Lege nouă: apelurile în call-center trebuie preluate de un operator în maximum 5 minute

Spune-ți și tu părerea: