O ofertă foarte bună la Cupra Formentor Plug In Hybrid?

By | June 14, 2021

Și cum eram eu așa fericit că am dat comanda de Spring și că mai pot amâna achiziția mașinii principale … dau de o reclamă pe Facebook. Cupra Formentor 1.4 e-HYBRID , 204 CP, cutie automată începând de la 26.000 euro, în funcție de dealer. Am cerut o ofertă la GTT Motors și mi se pare foarte ok. Am întrebat de două ori, că părea că-mi scapă ceva. Sigur e Plug In Hybrid? Sigur are cutie automată?! 26.000 mi se pare un preț foarte bun pentru ceva PHEV din grupul VAG. Și pentru un PHEV în general.

Cupra Formentor 1.4 e-HYBRID

Cu ce opțiuni am mai adăugat eu (vopsea metalizată, pachet de iarnă, cameră top view 360 grade, wireless charging, sistem de avertizare pentru unghi mort), prețul nu sare de 30.000. Iar dotările standard sunt generoase:

Apoi am încercat să-i caut nod în papură și pare că nu are vreun defect major care să mă facă să nu o iau în calcul. Sigur, are butoane capacitive pe consola centrală pentru încălzire și volum pe buton tactil, chestii care nu ar trebui să fie în veci decât pe butoane fizice. Dar interiorul arată ok, are spațiu destul în spate, portbagaj mare (450 l).

cupra formentor interior

Iar de exterior nici nu mai zic. Seat-urile au arătat întotdeauna bine. Și spatele e mișto:

cupra formentor spate

În fine. 4.5 luni durata de așteptare, așa-și-așa. Nu știu ce să fac. M-aș cam duce la un test drive, dar deocamdată la GTT Motors nu au disponibil pentru test drive decât un Leon cu motorizarea asta sau Formentor VZ, care are 310 CP. Dar mai există și Topcar Transilvania, unde au un preț de pornire mai bun decât la GTT.

Cupra Formentor românia prețuri păreri

Presupunând că mă duc la test drive și îmi place mașina, apoi chiar voi fi pus într-o situație dificilă. Parcă n-aș cumpăra două mașini în același an. E și din scurt cu voucherele RABLA. Pe de altă parte, parcă-i o ofertă foarte bună, pe care nu știu dacă o mai văd la anul. Bănuiala mea este că este o ofertă agresivă pentru a lansa brandul Cupra la apă și pentru a căpăta tracțiune cu el. Știu că inițial trebuia lansat în 2020, dar le-a dat pandemia planurile peste cap. Poate asta i-a făcut să ofere un preț mai bun, că pare un preț subvenționat de VAG.

HALP! Ajutați-mă să nu iau un Formentor! Spuneți-mi ceva nasol de motorul ăsta sau ceva ce mi-a scăpat mie 🙂

Share pe Facebook

11 comentarii la “O ofertă foarte bună la Cupra Formentor Plug In Hybrid?

  1. vlad

    Ai nevoie de masina neaparat sa arunci 30k ?

    De motor, presupun ca e acelasi 1.4 pe care VAG il foloseste de vreo 10 ani. As zice ca e un motor foarte bun, unii il au si pe tiguan. Dar ceva negativ este ca nu cred ca are filtru de particule, mi se pare ca din acest motiv a fost inlocuit cu 1.5. Dar fiind hybrida nu ii mai pasa nimanui si de aceea inca il folosesc in aceasta configuratie.

    Ceva rau, daca crezi ca arata ca un SUV, are doar Height 1,511 mm
    Tiguanul nou are 1628 mm
    Tiguanul vechi Height 1,666–1,686 mm
    Logan 2005 Height 1,534 mm
    Ford puma Height 1,537 mm
    Duster Height 1,630–1,690 mm

    Ca dimensiuni este un hatchback.
    M-am uitat random pe net, toyota corolla hybrid pret de pornire 22.382 EUR. La care presupun ca scazi rabla, si adaugi diverse optiuni. Nici la tipuri de hybride nu ma pricep prea bine, dar de toyota auzisem ca sunt respectati pe partea asta.

    Parerea mea, 30k pentru un hatchback este mult. Este deja pret de SUV. , dar cu asa inaltime nu se compara

    Reply
    1. Revo Post author

      Dacă e să gândesc așa, niciodată nu o să am nevoie neapărat de mașină 🙂

      Nu mă deranjează că nu arată ca un SUV, atât timp cât am spațiu destul la volan, în spate și în portbagaj. Îmi place aspectul de hothatch înălțat / crossover.

      M-am uitat la Toyota. Eu în principiu vreau ceva înălțat și spațios, iar CHR este prea mică și RAV4 prea mare și scumpă. Plus trei motorizări și configurații care nu picau pe dorințele mele. Pot să aștept să văd cum va fi Toyota Corolla Cross din 2022.

    2. vlad

      Nu stiu de ce ai schimba dusterul, doar ca ii scade valoarea ? sau a inceput sa cedeze diverse chestii la el, sau iti lipseste ceva pe el?

      Mergi si vezi cum arata
      Uite aici comparand cu un tip de 1.85m
      https://youtu.be/kVk-v_hbLPI?t=149
      Pune si dusterul langa ea.
      Mai zice in video ca plug-in-ul va avea fake exhaust booooooooo
      Vezi ca mai zice ca plug-in hybrid are portbagaj de 345 litri

    3. Revo Post author

      Da, îmi lipsește cutia automată 😀

      Știu de fake exhaust 🙁 Înseamnă că portbagajul de 450 L este la varianta pe benzină și la PHEV au pus bateria în portbagaj, deci i-a scăzut capacitatea.

    1. Revo Post author

      Cupra era inițial divizia sport a SEAT-ului. Începând de anul trecut a devenit un sub-brand de sine stătător. Tot de Seat sunt produse, dar au site-ul lor separat (cupraofficial.ro), din această cauză nu l-ai găsit pe seat.ro.

  2. Radu

    Nu stiu cum e mai e acum, dar din ce citeam acum un an motorul TSI de 1.5 nu e prea reusit (“kangarooing” care apare mai ales pe masini echipate cu transmisie manuala). Au incercat ei sa rezolve cu niste update de soft, nu le-a iesit chiar in totalitate. Poti cauta pe net, sunt o gramada de forumuri unde se plang posesorii.
    Cel de 2.0 TSI e ok, in schimb. 🙂

    Legat de 1.4 e-hybrid ar trebui sa verifici cand a fost lasat (pe vremea cand imi cautam eu masina nu am auzit de el), daca e foarte recent poate ar trebui sa te gandesti un pic inainte …
    Noi am cand am luat masina am mers pe prinicipiul sa fie un model care exista pe piata de min 2 ani (apuca sa se vanda suficiente si incepe lumea sa dea feedback, macar stii la ce sa te astepti).

    Reply
  3. Adi

    Dacă un Renault Capture costa 30.000, eu zic sa nu mai stai pe gânduri. Dar. Eu as face altfel. As vinde Dacia Spring repede, sigur vei lua un preț bun, as mai pune banii de Seat si as lua Tesla. 34.000 euro. Desi, după calculul meu aproximativ, poți sa te duci chiar și la long range.

    Reply
    1. Revo Post author

      M-am gândit la Tesla, dar avem nevoie de două mașini. Spring-ul mic va fi pentru oraș iar cealaltă va fi pentru drumuri în afară și mai pentru munte. Deci aș vrea să nu depind de stații de încărcare și să fie un pic înălțată. Iar de Model X nu am bani 😛

  4. SirNeo

    Motorul ala de 1.4 mi se pare mic rau (macar 1.6 ca pe Ioniq si Tucson)
    Si ca tot am pomenit de tucson nu mai bine mai pui niste bani peste pretul Cuprei si iti cumperi in 2022-23 un Tucson?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *