Nedumerire cu Freshful. Voi ce ați face?

By | April 7, 2022

Ne place Freshful foarte mult. La aproape patru luni de la lansare, serviciul este la fel de mișto. Comandăm de la ei o dată la două săptămâni și pierdem mult mai puțin timp prin Carrefour și Mega Image. Practic nu mai mergem la Carrefour sau Mega decât pentru produsele lor specifice, pe care nu le găsești în altă parte.

În fine, în cele peste 20 de comenzi de la Freshful, am primit o mulțime de lucruri gratis. Au fost vreo trei comenzi la rând în care am primit câte o Leffe, iar ultima dată vreo trei comenzi la rând când am primit ciocolată:

În cele peste 20 de comenzi nu s-a întâmplat decât de două ori să lipsească ceva din comandă. Prima dată un iaurt de 3 lei, iar acum o cutie de avocado de 6 lei. Problema este că ne e rușine să le spunem că lipsesc acele lucruri din comandă :)) Le-am dat feedback cu “missing item” pe comanda cu iaurtul și ne-au dat un voucher de 20 de lei. Acum nu știu dacă să le zicem de avocado.

Pe de-o parte n-aș vrea să se întâmple prea des să lipsească lucruri din comandă, pentru că serviciul nu va mai fi de nădejde. E nasol dacă vrei să comanzi toate ingredientele pentru o mâncare și lipsește unul, că vei ajunge la o vizită la magazin. Pe de altă parte la cât de multe lucruri gratis au pompat de-a lungul timpului, mi-e rușine să le zic ca lipsește un avocado de 6 lei din pungă. Și nici n-aș vrea ca asta să afecteze KPI-ul livratorului care poate l-a omis din greșeală.

Deci să le zic sau să nu le zic? Voi ce ați face? 🙂

First world problems, I know.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

8 comentarii la “Nedumerire cu Freshful. Voi ce ați face?

  1. tgorun

    Eu le-as da feedbak cu “missing item” pe comanda, la fel ca data trecuta.
    Nu cred ca e vorba de suma, ci mai degraba de procedura de verificare la ce au pus in cos.

    Reply
  2. Marius

    Pai treburile astea cu “gratuitățile” sunt de marketing. Pe masura ce serviciul va creste vor disparea beneficiile astea si lumea va putea reveni la hate-ul serviciului. 😀

    Reply
  3. ovidiu

    si eu as spune missing item, pentru a dezvolta cumva verificarea.

    Reply
  4. Andrei

    Semnaleaza domnu’ produsul lipsa.Cadourile nu compenseaza greseala lor.Unii poate nici nu au nevoie de ciocolata ca poate au ceva boli metabolice….sau ai putea revolutiona reteta de guacamole, ai putea sa-i zici choco-mole sau guacachocolat.

    Reply
  5. Revo Post author

    Am dat feedback cu missing item, ne-a sunat cineva care ne-a întrebat ce vrem să facem în legătură cu item-ul pierdut. Le-am zis că nimic, voiam doar să dăm feedback. S-a oferit să ne facă retur la bani dacă trimitem IBAN-ul pe mail. Le-am zis că ne complicăm și că nu e cazul. Apoi au zis că ar fi mai simplu să de dea un voucher în cont. Am zis “ok, dați-ne un voucher de 6 lei sau cât era avocado ăla”. Și au zis că e mai simplu să ne dea unul de 20 de lei. End of story :))

    Reply

Spune-ți și tu părerea: